تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فرود چتربازان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی

شبکه المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش داد که خبرها حاکی از آن است که نیروهای مقاومت توانستند به سرزمین‌ های اشغالی رخنه کرده و شماری از چتربازان فلسطینی نیز در منطقه "ناحل عوز" در شرق غزه فرود آمدند.
کد خبر: ۷۱۵۶۹

به گزارش معاصر به نقل از شبکه المیادین، همچنین خبر می‌رسد که آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های اطراف غزه بار دیگر به صدا درآمده است.

به گفته خبرنگار المیادین، آژیرهای هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «علومیم»، «ناحل عوز»، «کفار سعد» و «کفار عزه» به گوش رسیده است.

همزمان گفته می‌شود رزمندگان مقاومت با دو خودرو به شهرک «کفار سعد» حمله کرده و درگیری شدیدی با نظامیان صهیونیست رخ داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که بالگردهای نظامی ارتش این رژیم نیز در درگیری‌ها حضور داشته‌اند و شلیک خمپاره همچنان ادامه دارد.

همچنین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی درحال شلیک بمب های نوری بر فراز تقاطع سعد هستند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که نیروهای حماس در حال شلیک گلوله‌های خمپاره و راکت به منطقه سعد هستند تا مانع پیشروی اشغالگران شوند.

درگیری نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی وارد چهارمین روز خود می‌شود که در این مدت حدود یکهزار و ۱۰۰ صهیونیست کشته و ۲ هزار و ۷۴۱ نفر نیز زخمی شدند.

همچنین در این مدت ۷۰۴ فلسطینی ا زجمله ۱۴۳ کودک و ۱۰۵ زن شهید و حدود ۴ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به حدی شدید بوده که مردم در بسیاری از شهرهای کشورهای جهان در حمایت از آنها به خیابان آمده و جنایت صهیونیستها را محکوم کردند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز