تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

کرانه باختری برای دفاع از غزه به پا خاست

لحظاتی از فراخوان گروه‌های مقاومت از مردم به ویژه جوانان کرانه باختری برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در دفاع از مردم غزه نگذشته که مناطق مختلف کرانه باختری به کانون‌های رویارویی با اشغالگران تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۱۶۲۷

به گزارش خبرگزاری معاصر، لحظات زیادی از فراخوان گروه‌های مقاومت از مردم به ویژه جوانان کرانه باختری برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در دفاع از مردم غزه و مقاومت شجاع آن نگذشت که مناطق مختلف کرانه باختری به کانونهای رویارویی با اشغالگران تبدیل شده است.

گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در کرانه باختری از مردم این منطقه خواست برای ضربه زدن به اشغالگران در نهایت آماده باش قرار گیرند.

منابع خبری از رویارویی مسلحانه جوانان مبارز با نظامیان صهیونیست در شهر قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

جنین کانون مهم مقاومت در کرانه باختری هم شاهد تیراندازی جوانان مبارز به سمت نظامیان صهیونیست بود که به این شهر حمله ور شده بودند.

لشکرکشی ارتش رژیم صهیونیستی به جنین برای سرکوب مقاومت

منابع فلسطینی با اشاره به گسیل نیرو و تجهیزات بیشتری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنین برای سرکوب مقاومت از درگیریها در مناطق مختلف این شهر با متجاوزان صهیونیست خبر دادند.

این منابع همچنین از  یورش بامدادی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل و اردوگاههای عین السلطان و عقبه جبر در اریحا خبر دادند.

نظامیان صهیونیست با یورش بامدادی به شهرها و اردوگاههای مختلف در کرانه باختری به بازداشت جوانان دست زدند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز