تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
با حضور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب

كلنگ زنی دو پروژه عمرانی در شركت نفت و گاز گچساران انجام شد

دو پروژه عمرانی چاه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، با حضور مدیرعامل و مدیران و روسای ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، كلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۴

به گزارش خبرگزاری معاصر، روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه و در حاشیه جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دو پروژه عمرانی در این شرکت با حضور علیرضا دانشی مدیرعامل، رامین روغنیان مدیر امور فنی، علیرضا نورانی مدیر تولید و جمعی از مدیران و روسای ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مراسمی كه به این منظور برگزار شد، گفت: یكی از این پروژه ها احداث سالن جلسات مرکزی شركت نفت است كه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

غلامرضا کمالی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیربنای ۴۰۰ متر با ظرفیت ۱۶۰ نفر در مدت ۶ ماه ساخته می شود.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان اداره تدارکات و امور کالا با زیر بنای هزار و ۳۶۰ متر مربع و با ۴۰ اتاق نیز از امروز با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال آغاز و پیش بینی می شود طی مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد و در اختیار کارکنان تلاشگر این اداره قرار بگیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز