تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

مهمترین دستاوردهای امور ورزش و تربیت بدنی تشریح شد

مهمترین اقدامات و دستاوردهای امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال 1401 و شش ماه نخست سال جاری تشریح شد.
کد خبر: ۷۱۶۹۷

به گزارش خبرگزاری معاصر، ابوالقاسم حبیبی پور در گفت و گو با رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اهمیت سلامت جسمانی و روحی کارکنان و توسعه بیش از پیش امر ورزش تاکید کرد.

وی گفت: مقوله ورزش در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب باید در سطح گسترده تقویت و احیا شود.

حبیی پور ادامه داد: سلامتی و پویایی نیاز مبرم و اساسی سرمایه های انسانی برای دستیابی به اهداف کلان شرکت است که بی شک بخشی از این اهداف با تلاش مضاعف و توجه ویژه به امر ورزش محقق می شود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندارکاران حوزه ورزش، بیان داشت: تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با برنامه ریزی های دقیق بتوانیم رویدادها و برنامه های متنوع ورزشی را بین کارکنان عملیاتی، ستادی، مجموعه خانواده های کارکنان و حتی مدارس ایجاد کنیم و همواره شاهد موفقیت ها و دستاوردهای درخشانی در این حوزه باشیم.

در این نشست اسکندر فرهمند با ارائه گزارشی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای امور ورزش اشاره کرد و گفت: احداث پارک ورزش و نشاط شهرک نفت با استفاده از ظرفیت های داخلی، احداث سکوی همایش، فضاسازی و ساخت آبشار در محوطه امور ورزش، تعمیر، بهسازی و تجهیز سالن های ورزشی مختلف و پیگیری پروژه های تعمیراتی استخرهای شهرک نفت بخشی از اقدامات این امور در سال 1401 بودند.

وي افزود: قهرمانی تیم تنیس روی میز کارکنان مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات کارکنان دولت، برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی اهواز به تعداد 300 ورزشکار، برگزاری مسابقات فوتسال (جام رمضان) ویژه کارکنان، میزبانی برگزاری مسابقات فرزندان دختر 17 سال و کمتر شرکت ملی نفت ایران و همچنین میزبانی برگزاری مسابقات سراسری کارکنان مرد 44 سال و کمتر شرکت ملی نفت ایران را از دیگر اقدامات و دستاوردهای امور ورزش برشمرد.

فرهمند ادامه داد: برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان زیر 15 سال پسر مناطق نفتخیز جنوب به تعداد 670 ورزشکار در 13 رشته ورزشی، کوهپیمایی آقایان و بانوان به ارتفاعات گچساران، کوه خائیز و دشت نرگس، برگزاری مسابقات دارت و فوتسال بانوان به میزبانی نفت امیدیه و اعزام تیم های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به یازدهمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی 44 سال و پایین تر وزارت نفت به میزبانی شرکت پالایش و پخش در آبادان در زمستان سال 1401 نیز از جمله فعالیت هایی بود که در راستای نشاط و شادابی کارکنان انجام شد.

وی با اشاره به مشکلات خانواده های کارکنان در خصوص ثبت نام فعالیت های ورزشی، بیان داشت: خوشبختانه در سال جدید با راه اندازی سامانه ثبت نام غیرحضوری رشته های ورزشی دیگر شاهد ازدحام کارکنان و خانواده های آنان نخواهیم بود.

رئیس تربیت بدنی و امور ورزش در پایان به دیگر اقدامات امور ورزش پرداخت و گفت: هماهنگی و اعزام تیمهای ورزشی بانوان زیر 17 و 25 سال شرکت ملی نفت ایران (منطقه جنوب) به مسابقات وزارت نفت/ محمود آباد به تعداد 180 نفر، برگزاری مسابقات فرزندان پسر 17 سال تمام و کمتر شرکت ملی نفت ایران(منطقه جنوب) در شهرستان شیراز به تعداد 800 نفر در 11 رشته ورزشی و برگزاری مسابقات کارکنان مرد بالای 45 سال شرکت ملی نفت ایران (منطقه جنوب) در شهرستان شیراز به تعداد 625 نفر در 10 رشته ورزشی را از جمله مهمترین اقدامات سال جدید عنوان کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز