تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

آغاز تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به استفاده نیروگاه‌های استان از سوخت دوم گفت: به‌طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به این نیروگاه‌ها تحویل می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۱۷

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان از شهریورماه امسال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این روند بدون وقفه در حال انجام است و تا تکمیل شدن ظرفیت آن، قبل از شروع فصل سرما  ادامه می‌یابد.

وی با بیان این موضوع که نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف‌کننده و تحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند، افزود: به‌طور میانگین روزانه این مقدار نفت‌گاز به سه نیروگاه کازرون، جهرم  و حافظ بارگیری و تحویل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخت‌رسانی تأکید کرد: سوخت ارسالی به تأسیسات یادشده از استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان تأمین و ارسال می‌شود.

طاهری اظهار کرد: تاکنون ۵۰ درصد ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های برق در استان تکمیل و نفت‌گاز مورد نیاز تا تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی به‌صورت روزانه ارسال و تحویل می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های با شرکت گاز استان، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذی‌ربط، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی را از جمله اقدام‌های مؤثر منطقه برای تأمین به‌موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانه‌های سیمان استان برشمرد.  

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز