تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جوانرود:

نقاط پرحادثه در جاده‌های جوانرود ️بازسازی شد

فلاح رستمی از ایمن‌سازی و رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های این شهرستان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۶

به گزارش معاصر، فلاح رستمی به بافت جغرافیایی این شهرستان و قرارگیری در منطقه کوهستانی با جاده های پر پیچ و خم اشاره کرد و گفت: رفع این نقاط پرحادثه کاری سخت و جهادی بود.

به گفته وی طی سه سال اخیر ۳۴ نقطه پرحادثه در محورهای شهرستان جوانرود رفع شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جوانرود در ادامه به دیگر اقدام های این اداره از جمله ۴۰ کیلومتر تسطیح، تیغه زنی و شانه‌سازی ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۰۰ تن آسفالت سرد به منظور لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

وی همچنین به تعمیر هفت دستگاه آب رو در محور راه روستایی سیاران به نهرابی و جوانرود به ثلاث باباجانی، تعریض ۲ دستگاه آب رو مسیر جوانرود به سه‌راه بیاشوش با استفاده از باکس بتنی، تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری به طول چهار متر و تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری با استفاده از باکس بتنی ۲ در ۲ از دو طرف به طول ۲ متر از اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری در خصوص ابنیه راه‌های شهرستان جوانرود اشاره کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود همچنین از حذف قوس پر حادثه فاقد دید محور جوانرود به ثلاث باباجانی با هرس درخت‌های حاشیه راه، شانه سازی و نصب ۶۴ عدد نیوجرسی چهار متری در نقاط پرتگاهی محور جوانرود به سه‌راهی بیاشوش خبر داد.

رستمی نصب بیش از ۱۰۰ عدد علائم جاده‌ای شامل؛ راهنمایی، اخطاری در حوزه راه‌های شهرستان، اجرای ۵۲ کیلومتر خط‌کشی و تعریض محور جوانرود به سه‌راه بیاشوش به عرض ۱۰ متر و طول ۵۷۰ متر با اجرای بستر، اجرای راکفیل، اجرای سه لایه اساس با تراکم ۱۰۰ درصد را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود اعلام کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : راهداری حمل و نقل
ارسال نظر

آخرین اخبار روز