تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

نقاط پرحادثه در جاده‌های جوانرود ️بازسازی شد

فلاح رستمی از ایمن‌سازی و رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های این شهرستان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۹

به گزارش معاصر، فلاح رستمی به بافت جغرافیایی این شهرستان و قرارگیری در منطقه کوهستانی با جاده های پر پیچ و خم اشاره کرد و گفت: رفع این نقاط پرحادثه کاری سخت و جهادی بود.

به گفته وی طی سه سال اخیر ۳۴ نقطه پرحادثه در محورهای شهرستان جوانرود رفع شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جوانرود در ادامه به دیگر اقدام های این اداره از جمله ۴۰ کیلومتر تسطیح، تیغه زنی و شانه‌سازی ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۰۰ تن آسفالت سرد به منظور لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

وی همچنین به تعمیر هفت دستگاه آب رو در محور راه روستایی سیاران به نهرابی و جوانرود به ثلاث باباجانی، تعریض ۲ دستگاه آب رو مسیر جوانرود به سه‌راه بیاشوش با استفاده از باکس بتنی، تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری به طول چهار متر و تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری با استفاده از باکس بتنی ۲ در ۲ از دو طرف به طول ۲ متر از اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری در خصوص ابنیه راه‌های شهرستان جوانرود اشاره کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود همچنین از حذف قوس پر حادثه فاقد دید محور جوانرود به ثلاث باباجانی با هرس درخت‌های حاشیه راه، شانه سازی و نصب ۶۴ عدد نیوجرسی چهار متری در نقاط پرتگاهی محور جوانرود به سه‌راهی بیاشوش خبر داد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز