تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

انتخاب کرمانشاه به عنوان کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ضمن تاکید بر تامین زیر ساخت‌های لازم برای میزبانی کرمانشاه در رخدادهای فرهنگی، اظهار کرد: کرمانشاه کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۹۴

به گزارش خبرگزاری معاصر، پوریا جلالی بعد از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای پیشبرد اهداف و محورهای فرهنگی و هنری خود نیاز به تلاش دارد و من در این عرصه خود را موظف به تلاش مضاعف می‌دانم.

وی همچنین خود را خدمتگزار مردم در عرصه فرهنگ و هنر دانست و افزود: استان کرمانشاه بر اساس ظرفیت‌هایی که دارد در صورت تأمین زیر ساخت‌های لازم آن را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری مبدل خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه توجه به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تأمین رفاهیات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امری است که نیازمند توجه بیشتر بوده و خود را در این موظف می‌دانم.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و همیاری دستگاه‌های اجرایی همسو و ذی ربط امری است که برای عملکرد بهتر در خدمت گزاری به مردم و اهل فرهنگ و هنر نیازمند هستم.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز