تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

حملات راکتی به پایگاه عین الاسد عراق همچنان ادامه دارد

به گزارش منابع خبری پایگاه عین الاسد که مقر نظامیان آمریکا در غرب عراق است، با سلاحهای مختلفی هدف قرار گرفته است. به بخش‌های مختلف این پایگاه از جمله سامانه‌های راداری و یکی از برج‌های پایشی «خسارات زیادی» وارد شده است.
کد خبر: ۷۲۰۲۱

به گزارش خبرگزاری معاصر، برخی منابع خبری از حمله نیروهای مقاومت عراق به نظامیان آمریکا در پایگاه هوایی عین الاسد خبر دادند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که پایگاه عین الاسد (غرب عراق) با سلاحهای متفاوتی هدف قرار گرفته است.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از یک منبع امنیتی، ضمن تأیید این حمله، گزارش داد که پایگاه نظامیان آمریکا، هدف حملات راکتی قرار گرفته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

روز گذشته نیز، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق جزئیات جدیدی از حمله به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد فاش کرد و گفت: «اطلاعات تاییده‌شده‌ای از پایگاه درباره کشته شدن ۳ نظامی آمریکایی به دنبال حمله موشکی درز کرده است».

طبق گفته این منبع، در این حمله همچنین  به بخش‌های مختلف این پایگاه از جمله سامانه‌های راداری و یکی از برج‌های پایشی «خسارات زیادی» وارد شده است.

این منبع عراقی در عین حال اشاره کرد به دنبال وحشت ایجادشده در میان نظامیان به علت عملکرد ناموفق سامانه‌های پایشی در استان الانبار، پرنده‌های نظامی در حال انتقال تجهیزات جدید و نفرات نظامی بیشتر به عین‌الاسد رویت شده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز