تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

دیدار مدیرعامل پالایشگاه و امام جمعه آبادان با خانواده فوتبالیست درگذشته آبادانی

مدیر عامل شرکت پالایش نفت و امام جمعه آبادان برای دیدار با خانواده محمدرضا عجمی فوتبالیست درگذشته تیم صنعت نفت و پیگیری روند اقدامات انجام شده برای تکریم خانواده آن متوفی در خانه آنها حاضر شدند.
کد خبر: ۷۲۳۵۶

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، امروز حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه و حکیم قیم مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان به همراه هیئت همراه برای بررسی اقدامات انجام شده در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و تکریم خانواده این ورزشکار فقید در خانه ی خانواده عجمی حاضر شدند.

حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان در این دیدار به وعده های خود برای حمایت از خانواده این فوتبالیست آبادانی اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک به خانواده مرحوم عجمی را چون دینی بر گردن خود احساس می کردیم و بر همین اساس روند به کار گیری پدر خانواده در پالایشگاه و تعمیر خانه نیمه ساز آنها پیگیری و به سرانجام رسید.

وی با تاکید بر اینکه زنده یاد عجمی یکی از امیدهای شهر آبادان بود فقدان آن را ضایعه دردناک خواند. "محمدرضا عجمی" بازیکن جوان و ۱۹ ساله تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در جریان یک سانحه رانندگی با مداد پنجم مرداد امسال درگذشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز