تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
نجف‌زاده:

باید ببینیم به داوران‌مان چه داده‌ایم و از آنها چه می‌خواهیم

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: امسال از ابتدا برای قهرمانی بازی کرده و می‌کنیم و حتما هم روی سکوی قهرمانی خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۷۲۶۴
هندبال بانوان

اخبار معاصر: مهرنوش نجف‌زاده در خصوص برتری تیم تاسیسات دریایی برابر ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: بازی نزدیک و پایاپایی بود ما 4 گل عقب بودیم و توانستیم اختلاف امتیاز را کاهش دهیم و به جز چند دقیقه پایانی در تمام طول بازی یک رقابت نزدیک را دیدیم. از شاگردانم راضی هستم و بهترین تصویر خود را در زمین نشان دادند.

وی در خصوص شانس قهرمانی تاسیسات دریایی در لیگ برتر گفت: بازی‌ها دور دوم است و 4 تیم برای قهرمانی آمدند تاسیسات سال قبل سوم شد اما امسال از همان ابتدا برای قهرمانی آمدیم و حتما روی سکوی قهرمانی خواهد ایستاد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در خصوص داوری‌های لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: لیگ از اول فصل نوسانات زیادی را در بحث داوری داشته است. هفته گذشته 80 درصد بازی را به داوری باختیم اما داور هم مثل بازیکن است و ممکن است اشتباه کند. ما اول باید ببینیم به داوران‌مان چه دادیم و از آنها چه می‌خواهیم؟ هشت تیم در لیگ برتر است و در نهایت 4 بار می‌توانند، سوت بزنند. با این تعداد قضاوت کسی پیشرفت نخواهد کرد.

وی در خصوص تغییرات لیگ و نحوه برگزاری آن تصریح کرد: این مدل جدول را نمی‌پسندیدم چون این زمانی نتیجه‌بخش خواهد بود که تعداد تیم‌ها بیشتر باشد. وقتی مجموعا هشت تیم داریم که یکی هم نیمه راه انصراف می‌دهد و تبدیل به هفت تیم می‌شویم، نحوه برگزاری لیگ مناسب نیست. هدف زیاد شدن تیم‌های لیگ بود که با این مدل نه تنها تعداد بازی‌ها زیادتر نشد بلکه 6 بازی کمتر شد. من پیشنهاد می‌کنم لیگ به صورت دور رفت و برگشت باشد.

تیم تاسیسات دریایی در یک دیدار حساس از هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان 27 بر 23 برابر ذوب‌آهن به برتری رسید.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز