تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

صحبت های سید حسن نصرالله درباره کشتار صهیونیست‌ها توسط ارتش اسرائیل در طوفان الاقصی

رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از گذشت ۱۷ روز از سخنرانی سید حسن نصرالله درباره خودزنی ارتش اسرائیل و کشتن صهیونیست‌ها به‌دست خود آن‌ها، اذعان کردند که بخشی از کشته‌های صهیونیست‌ها به‌دست ارتش صورت گرفته است نه حماس و گروه‌های مقاومت.
کد خبر: ۷۲۷۵۹

به گزارش معاصر، روزنامه هاآرتص دیروز برای دومین بار با تأیید سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان افشا کرد که شماری از صهیونیست‌های کشته‌شده در روز اول طوفان الاقصی (15 مهر) به‌دست ارتش اسرائیل کشته شده‌اند؛ اذعانی دیرهنگام، ولی خیلی مهم از سوی صهیونیست‌‌ها که نشان می‌دهد رژیم تل‌آویو در روز اول حداقل اگر نگوییم علیه حماس و مقاومت کشته‌سازی نکرده‌، دست‌کم خودزنی کرده ولی آن را خواسته‌ است گردن مقاومت فلسطین در غزه بیندازد؛ ولی واقعیت چیز دیگری بوده است.

نشریه مذکور سرانجام با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست‌ها در روز عملیات طوفان الاقصی (7 اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در روستای ریعیم در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد به‌خلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

بنا به گزارش تحقیقی هاآرتص، تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی از خلبان این بالگرد اذعان می‌دارد حماس اساساً در روز عملیات طوفان الاقصی در جریان این فستیوال موسیقی نبوده است.

رژیم اسرائیل به‌نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو به‌دلیل فضاحت عملیات طوفان الاقصی که بزرگترین رسوایی برای دستگاه‌ امنیتی و نظامی این رژیم طی بیش از هفت دهه به‌شمار می‌رود، به‌دلیل تبعاتی که این عملیات برای شخص نتانیاهو و کابینه او خواهد داشت، با هرگونه آتش‌بس انسانی مخالفت می‌کند تا زمان بخرد و با ساختن دستاوردهایی از این عواقب و رسوایی فرار کند.

کما اینکه سید حسن نصرالله در بیانات خود اشاره کرد و رفته رفته رسانه‌های صهیونیستی بدان اذعان می‌کنند، دستان ارتش رژیم اسرائیل به خون صهیونیست‌های شهرک‌نشین آغشته است و نمی‌تواند از تبعات این اقدام شنیع خود که تلاش کرده است آن را به حساب مقاومت در غزه بنویسد، فرار کند.

بر همین اساس شواهد و بازجویی‌های انجام‌شده از خلبان بالگرد اسرائیلی نشان می‌دهد 364 صهیونیست در خلال این مراسم با حملات و بمباران بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی و نه حماس کشته شده‌اند. این خلبان مدعی است با تصور آنکه افراد حاضر در این محل همگی رزمندگان حماس بوده‌اند، اقدام به بمباران این منطقه و کشتار 364 صهیونیست کرده است.

سید حس نصرالله چه گفته بود؟

سید حسن نصرالله در سخنرانی 12 آبان ماه که اولین سخنرانی ایشان در مورد تحولات فلسطین اشغالی و طوفان الاقصی درباره پروپاگاندای رژیم اسرائیل علیه مقاومت غزه و کشتار صهیونیست‌ها به‌دست خود ارتش این رژیم افشاگری کرده و گفته بود که در آینده این حقایق آشکار می‌شود و صهیونیست‌ها رسوا خواهند شد.

او در این سخنرانی گفته بود: «صهیونیست‌ها آن روز [روز اول عملیات طوفان الأقصی] در حیرت، جنون، خشم و سردرگمی بودند، برای همین هنگامی که برای بازپس‌گیری شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه از دست نیروهای مقاومت فلسطین رفتند، خود این‌ها بودند که در حق صهیونیست‌های شهرک‌نشین دست به جنایت زدند، اتهام‌های آن‌ها علیه حماس و سایر گروه‌‌های مقاومت [صحت ندارد]. هم‌اکنون رفته رفته صداها و مقالات و تحقیقات داخل اراضی رژیم اسرائیل دیده می‌شود که دراین‌باره شواهدی ارائه می‌دهند، فردا که گردوخاک جنگ خوابید و ابرها کنار رفت و کمیته‌های حقیقت‌یاب شروع به تحقیق کردند، جهان خواهد فهمید که بیشتر افراد غیرنظامی که گفته می‌شود حماس یا فلسطینیان کشته‌‌اند، با سلاح، گلوله، خمپاره و راکت‌های ارتش اسرائیل کشته شده‌‌‌اند؛ ارتشی که با خشم، دیوانگی و وحشت تعامل می‌کرد».

 

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز