تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

اتمام نمایش ۲۴ ساعته باشگاه سپاهان درخصوص رأی قطعی AFC

۲۴ ساعت پس از اعلام خبر رأی قطعی کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه سپاهان از مخالفت کمیته استیناف این نهاد خبر داد!
کد خبر: ۷۲۸۰۰

به گزارش معاصر در حالی که رأی کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد قطعی و غیرقابل تجدید نظر بود اما باشگاه سپاهان از مخالفت این نهاد با درخواست استیناف خواهی خود خبر داد.

سایت باشگاه سپاهان در این باره نوشت:«صبح امروز جلسه کمیته استیناف AFC به صورت ویدئوکنفرانس برای رسیدگی به تجدیدنظرخواهی باشگاه سپاهان در خصوص تصمیم کمیته انضباطی AFC برای دیدار سپاهان-الاتحاد تشکیل شد.

پس از اتفاقاتی که در جریان دیدار لغو شده فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، تیم حقوقی باشگاه سپاهان در دو مرحله لوایح خود را جهت ارائه به رکن قضایی AFC آماده نمود.

در نخستین جلسه AFC برای رسیدگی به این پرونده، که با عنوان جلسه Hearing یا استماع شناخته می‌شود، ادله طرفین مطرح گردید.

پس از آن، کمیته انضباطی AFC رأی بسیار سنگین خود علیه سپاهان را در تاریخ 11 آبان منتشر کرد و در پی آن باشگاه سپاهان به صورت رسمی درخواست تجدیدنظر در رأی را به کمیته استیناف AFC ارسال نمود.

به دنبال آن، امروز طی جلسه‌ای که جهت رسیدگی به این درخواست تجدیدنظر برگزار شده بود، مجدداً مبانی حقوقی مطرح شده در رأی صادره مورد بررسی واقع گردید. وکیل ایتالیایی و تیم حقوقی باشگاه سپاهان نیز ادله متقن خود را بر اساس وقایع پرونده، قوانین بین المللی و مهم‌تر از همه، رویه‌های مراجع قضائی در خصوص موارد مشابه بین‌المللی ارائه نمودند.

ساعاتی پس از برگزاری این جلسه، کمیته استیناف AFC با ارسال نامه‌ای رسمی، تجدیدنظرخواهی سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرد.

لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از دریافت زمینه‌های صدور رأی (GROUNDS)، در دادگاه عالی ورزش(CAS) پیگیر احقاق حقوق خود در این زمینه خواهد شد.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز