تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

تازه‌ترین اخبار و تصاویر از بادیگارد حاتمی‎کیا

پژمان لشکری‌پور مجری طرح فیلم سینمایی “بادیگارد” در تازه‌ترین گفت و گو با سایت رسمی فیلم ضمن تقدیم دو عکس جدید از فیلم به علاقمندان و مخاطبان، به ارائه توضیحاتی پیرامون انجام مراحل فنی فیلم، برنامه‌ریزی برای اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر و پخش و اکران عمومی فیلم پرداخت.
کد خبر: ۷۲۹۶
اخبار معاصر :  لشکری‌پور در ابتدا گفت: طبق اعلام قبلی و روال سابق، تمام اخبار موثق فیلم سینمایی "بادیگارد” از این پس نیز تا پایان اکران فیلم و انجام نمایش‌های مرتبط و همینطور پخش نسخه ویدیویی از طریق همین سایت به استحضار علاقمندان خواهد رسید.

تازه‌ترین اخبار و تصاویر از

وی افزود؛ دلیل غیرفعال بودن سایت در مقطعی از زمان تولید فیلم سیاست مدیران پروژه در حین فیلمبرداری بوده، بنابراین ضمن تقدیم دو عکس جدید به علاقمندان و مخاطبان اثر به اطلاع می‌رسانم که مراحل تدوین فیلم سینمایی "بادیگارد” تقریباً به پایان رسیده و سه مرحله آماده‌سازی و ساخت جلوه‌های بصری توسط سیدهادی اسلامی و طراحی و ترکیب صدا توسط سیدعلیرضا علویان و ساخت موسیقی توسط کارن همایونفر به طور همزمان در حال انجام است. به این ترتیب امیدواریم که با پایان یافتن مراحل فنی فیلم مطابق با شاخص‌های کیفی مدنظر حاتمی‌کیا اولین نمایش "بادیگارد” در جشنواره فیلم فجر صورت پذیرد.

تازه‌ترین اخبار و تصاویر از

مجری طرح فیلم سینمایی "بادیگارد” در ارتباط با اکران فیلم هم چنین گفت؛ برنامه‌ریزی برای نمایش فیلم هم‌ اینک آغاز شده و ان‌شاءالله شروع اکران‌های دانشگاهی فیلم از اسفند‌ماه خواهد بود. مذاکراتی هم با دفتر پخش فیلم صورت گرفته که در زمان مقتضی نام دفتر پخش و جزئیات آن اعلام خواهد شد اما در حال حاضر نوروز ۹۵ را برای اکران عمومی "بادیگارد” مدنظر داریم. همچنین طبق برنامه‌ریزی با شروع اکران‌های دانشگاهی و غیرسینمایی از اسفندماه سال جاری و اکران عمومی در نوروز با توجه به تجربه خوبی که در زمان نمایش فیلم سینمایی "چ” به دست آوردیم ان‌شاءالله خواهیم کوشید تا اکران موفق و فعالی در شهرستان‌های فاقد سالن سینما و یا سالن‌هایی که ظرفیت اکران سینمایی را ندارند اما قادر به اکران تک‌سانس فیلم برای علاقمندان می‌باشند داشته باشیم و به این‌ترتیب فیلم به طور گسترده‌ و شایسته‌ای در اقصی نقاط کشور عزیزمان به رؤیت مخاطبان و علاقمندان اثر برسد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز