تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز مجلس

وزیر بهداشت در نامه‌ای به قالیباف ضمن تقدیر از تعامل و همراهی دولت مردمی و خانه ملت در پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه بهداشت و درمان، فرا رسیدن دهم آذرماه، روز مجلس و بزرگداشت یاد و خاطر شهید آیت‌الله مدرس را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۰۷۹

به گزارش معاصر، بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی خطاب به قالیباف آمده است:« ایزد یکتا را شاکرم که با همت، نظارت و پشتوانه جناب عالی و کلیه همکاران خـدوم قوه مقننه، پاسخ‌گویی به مطالبات مردم شریف میهن در حوزه بهداشت و درمان، با تعامل و همراهی «دولت مردمی و خانه ملت»، در مسیر تحقق قرار گرفته است.

بی‌شک اقدامات ارزشمند و تلاش‌های شبانه روزی شما و دیگر ارکان گران‌سنگ «خانه ملت» که به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) «تنها ملجأیی است که برای یک ملت است» در یاد و خاطره مردم سربلند میهن عزیزمان خواهد ماند.

اینجانب دهم آذرماه، «روز مجلس» و بزرگ داشت یاد و خاطره مجاهد شهید و سیاست مدار متعهد آیت الله سیدحسن مدرس را تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب قدردانی خود و مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از همراهی و دلسوزی مجلس شورای اسلامی ابراز می‌نمایم. سعادت، کامیابی و پیروزی همواره شما را از خداوند متعال آرزومندم.»

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز