تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
سخنگوی دولت:

اولویت دولت استفاده از درآمدهای نفتی برای سرمایه‌گذاری است

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم در حد توان درآمدهای حاصل از نفت را به جای اینکه در هزینه‌های اجرایی بیاورد، در سرمایه‌گذاری‌ها به‌کار گرفته است.
کد خبر: ۷۳۱۹۵

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، علی بهادری‌جهرمی شامگاه شنبه (۱۱ آذرماه) در نشست هم‌اندیشی استادان، اعضای هیئت علمی، نخبگان و فن‌آوران دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی اظهار کرد: دولت در زمینه توسعه ظرفیت‌های تولید برق، ایجاد خطوط ترانزیتی، توسعه مسیرهای ارتباطی در مدل‌های مختلف، پیشران‌های اقتصادی نفت، مس و فولاد و پالایشگاه‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی کرده است.

وی با اشاره به ساخت و افتتاح پالایشگاه‌ها افزود: نتایج این اقدام‌ها که با محوریت مردم انجام شده این بوده که پس از یک دهه که رشد اقتصادی نزدیک صفر بود، در ۲ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی به بالای ۴.۵ درصد رسیده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رشد اقتصادی یعنی دولت هم به زیرساخت‌ها توجه دارد و هم در حد توان سرمایه‌گذاری می‌کند که آثارش آرام آرام مشخص خواهد شد.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: با رکود اقتصادی دهه قبل، آینده را قضاوت نکنیم، بلکه با رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری که انجام می‌شود باید آینده را قضاوت کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز