تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران:

وقوع حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت برداسپی منطقه لرستان

سید عزت‌اله میرحسینی در این باره گفت: در پی وقوع این حادثه که بعدازظهر روز گذشته در مرکز انتقال نفت برداسپی کوهدشت لرستان به‌وقوع پیوست، بلافاصله نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۴۱۶

به گزارش معاصر، به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، سید عزت‌اله میرحسینی در این باره گفت: در پی وقوع این حادثه که بعدازظهر روز گذشته (شنبه، ۱۸ آذرماه) در مرکز انتقال نفت برداسپی کوهدشت لرستان به‌وقوع پیوست، بلافاصله نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست به محل حادثه اعزام شدند، اما متأسفانه شدت گازگرفتگی منجر به فوت هر ۵ نفر شد.

وی افزود: فوت‌شدگان از کارکنان شرکت شرکت پیمانکاری «ارگ‌سازان ناده» بودند که لایروبی مخازن را برعهده دارد. آنان وارد مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی واقع در کوهدشت لرستان شده بودند که به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند.

سخنگوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و تسلیت به همکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت بیان کرد: حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمدجو از جانباختگان این حادثه بودند.

میرحسینی تأکید کرد: دلایل حادثه از نخستین ساعات پس از اعزام گروه‌ها و متخصصان واحدهای HSE، آتش‌نشانی و حراست به منطقه در حال بررسی است و پس از بررسی‌های کارشناسان، جزییات بیشتری درباره ابعاد آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
منبع: شانا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز