تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
فرزند شهید لاجوردی:

برگزاری دادگاه منافقین به روشنگری افکار عمومی کمک می‌کند

برگزاری دادگاه منافقین به روشنگری افکار عمومی کمک می‌کند
زهره سادات لاجوردی فرزند شهید لاجوردی گفت: برگزاری دادگاه منافقین می‌تواند به روشنگری افکار عمومی کمک کند.
کد خبر: ۷۳۴۷۹

به گزارش معاصر، فرزند شهید لاجوردی در باره برگزاری اولین جلسه دادگاه منافقین، گفت: این دادگاه بعد از گذشت چند دهه برگزار شد. منافقین جنایاتشان را از ابتدای انقلاب شروع کردند و از دهه ۶۰ و بعد از اینکه جنگ مسلحانه را شروع کردند این جنایات شروع شده و تا امروز ادامه داشته است.

فرزند شهید لاجوردی افزود: تاکنون چنین دادگاهی تشکیل نشده و این دادگاه می تواند  به روشنگری افکار عمومی و جنگ روایت هایی که به راه انداختند و جای جلاد و شهید را باهم عوض کردند کمک کند و می تواند  برای مردم  بخصوص نسل جوان ما روشن کند.

وی گفت: جنایات منافقین از کمتر گروهی سر زده و  قبل از اینکه داعش بوجود بیاید  جنایت میکردند و  جنایات منافقین روی داعش هم سفید کرده است.  شواهد زیادی وجود دارد که در جلسات بعدی دادگاه بیشتر اینگونه مسایل تبیین  می شود. مثلا اسمش را عملیات مهندسی گذاشتند و منافقین سه جوان را  که در اوایل انقلاب در کمیته فعالیت میکردند، بدون هیچ جرم و بدون گناهی زنده زنده سوزاندند و دفن کردند. از این جنایات زیاد بوده از جمله کودکی که محل سکونتش را به آتش کشاندند. 

فرزند شهید لاجوردی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری این دادگاه‌ها  کشورهایی که منافقین را پناه دادند،  مجبور به استردادشان شوند و  در داخل کشور هم  مجازات شوند.

 
  • خبرنگار هانیه احمدی
  • تدوین: مجتبی سلگی
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز