تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:

عملیاتی شدن جایگاه‌های عرضه سوخت به‌صورت آفلاین

جلیل سالاری امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه): به‌منظور اینکه اختلالی در سوخت‌گیری ایجاد نشود، ارتباط میان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سامانه هوشمند سوخت را قطع کرده‌ایم و به تدریج و به‌صورت آفلاین سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۸۲

به گزارش معاصر، جلیل سالاری امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) درباره جزئیات اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اظهار کرد: چالشی در مسیر فعالیت حدود ۶۰ درصد کارتخوان‌های جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اتفاق افتاده است که همکاران من با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه داشتند گروه‌های تخصصی را شکل دادند.

وی افزود: به‌منظور اینکه اختلالی در سوخت‌گیری ایجاد نشود، ارتباط میان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سامانه هوشمند سوخت را قطع کرده‌ایم و به تدریج و به‌صورت آفلاین سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: گروه‌های تخصصی در کل کشور شکل گرفته است و با توجه به اینکه در گذشته این موضوع را تجربه کردیم، همکارانم به‌راحتی در حال اقدام هستند و مردم هم همکاری کنند که در ساعت‌های آینده همه مجاری عرضه فعال شود.

سالاری اظهار کرد: با توجه به چالشی که در سامانه کارتخوان‌ها وجود دارد، سوخت‌گیری به‌صورت آفلاین انجام می‌شود و مردم می‌توانند با نرخ دوم سوخت‌گیری کنند و مانند دو سال گذشته سهمیه سوخت باقی است، پس از اینکه فرآیند بین سامانه هوشمند سوخت برقرار شد، فرآیند کارت سوخت فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: افزون بر اینکه به همکارانمان در مجاری عرضه اختیار دادیم در فرآیند آفلاین کردن این موضوع کمک کنند، گروه‌های تخصصی ما نیز در همه مناطق فعال شده‌اند و به همه جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا ارتباط به‌صورت دستی برقرار و سوخت‌گیری انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مردم درخواست کرد در این مدت که فرآیند سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد، همراهی لازم را داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه اولویت راه‌اندازی با جایگاه‌هایی است که بیشترین مراجعه را دارند،  یا بین‌راهی هستند، گفت: تیم‌های این شرکت در کل کشور فعال هستند و مدیریت بحران در همه مناطق شکل گرفته است و به‌تدریج این فرآیند اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: شماری از جایگاه‌ها هم‌اکنون فعال هستند و دیگر جایگاه‌ها نیز به‌تدریج عملیاتی می‌شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز