تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
در حاشیه رویداد «پتروتِک»

امضا قرارداد ساخت بار اول روتور GGT توربین Sulzer S۷

این قرارداد بین ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران و سید سینا ابراهیمی، مدیرعامل توسعه ماشین ایرسا امضا شد.
کد خبر: ۷۳۶۱۷

به گزارش معاصر، قرارداد ساخت بار اول روتور GGT توربین Sulzer S۷  امروز (سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه) در حاشیه نخستین روز دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتِک)،میان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و شرکت توسعه ماشین ایرسا امضا شد.

استفاده از ظرفیت کارگروه ساخت بار اول معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به‌منظور دریافت مجوز جهت اجرای پروژه های ساخت بار اول در دوبخش بومی‌سازی و ساخت روتور GGT توربین Sulzer S۷ و  بومی‌سازی تجهیز پیگ هوشمند برای بازرسی خطوط لوله از پارسال در دستور کار است که طبق اعلام شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، اکنون فرآیند امضای قرارداد آن انجام شد.

از این رو فناوری پیگرانی هوشمند خطوط لوله در کشور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و با انحصارشکنی از شرکت‌های خارجی در حال عملیاتی‌شدن است، این قرارداد بین ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران و سید سینا ابراهیمی، مدیرعامل توسعه ماشین ایرسا امضا شد.

به گزارش شانا، دومین رویداد پتروتک امروز (سه‌شنبه ۲۸ آذرماه) با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز