تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
درحاشیه جلسه هیئت دولت

مرتضوی: شرکت‌های وابسته به وزارت کار کمترین بدهی معوق مالیاتی را دارند

مرتضوی: شرکت‌های وابسته به وزارت کار کمترین بدهی معوق مالیاتی را دارند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه کمترین بدهی معوق را به سازمان امور مالیاتی دارند.
کد خبر: ۷۳۶۲۷

به گزارش معاصر، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون به سامانه مودیان مالیاتی متصل شده‌اند؟ اظهار کرد: تمام شرکت‌های ما هم متصلند و هم در مهلت قانونی مالیات خود را پرداخت می‌کنند. شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمترین بدهی معوق را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد دارند. خوشبختانه فرآیند بسیار مطلوب است.

وی درباره پیوستن این وزارتخانه به پویش یلدای مهربانی برای حمایت از قشر ضعیف جامعه در آستانه شب یلدا گفت: این یک کار اداری و دولتی نیست و یک کار فردی و شخصی است اما قطعا همکاران من در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمره کسانی هستند که به یلدای مهربانی پیوسته‌اند. ما هم سعی می‌کنیم وظیفه ملی خود را انجام دهیم.

مرتضوی در پاسخ به سوالی درباره بیمه کارگران ساختمانی خاطرنشان کرد: این قانون توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ شده و از تاریخ ابلاغ طبق قانون ضمانت اجرا دارد و سازمان تامین اجتماعی هم آن را در سراسر کشور به تمام شعبات خود ابلاغ کرده است. این قانون قطعا در حال اجرا شدن است و اگر چنانچه در جایی اجرا نمی‌شود به ما گزارش کنید تا حتما پیگیری کنیم.

وی همچنین درباره طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: الحمدلله طرح کالابرگ الکترونیکی هم از نظر ساختار و هم از نظر توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها به شدت توسعه پیدا کرده است. هر ماه نسبت به ماه قبل، استقبال مردمی بیشتر می‌شود و این آمادگی وجود دارد که چنانچه تمام آحاد هفت دهک اول بخواهند از این مزیت استفاده کنند،حتما کمک شود. منابع آن هم خوشبختانه پیش‌بینی شده و بدون هیچ تاخیری آن قدرالسهم یارانه تشویقی به حساب کاربران واریز می‌شود و مشکلی نخواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز