تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

قتل با لیدوکائین/ حکم قصاص مرتکب اجرا شد

«سمیرا سبزیان» به جهت ارتکاب قتل عمد همسر خویش از طریق خوراندن «لیدوکائین» به جای نوشیدنی با صدور قرار مناسب بازداشت شد،سحرگاه امروز(۲۹ آذر) حکم صادره به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر: ۷۳۶۴۶

به گزارش معاصر،اطلاعیه دادگستری کل استان تهران در خصوص اجرای حکم مرتکب قتل عمد

احراز قتل عمد از طریق خوراندن «لیدوکائین» به مقتول

برگزاری چندین جلسه مصالحه و اعزام هیات ویژه از سوی شورای حل اختلاف استان تهران در سحرگاه روز اجرای حکم

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران در پی اجرای حکم قصاص نفس محکوم‌علیها «سمیرا سبزیان» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی خبرسازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند در خصوص محکوم‌علیها «سمیرا سبزیان» اعلام می‌گردد، نام‌برده به جهت ارتکاب قتل عمد همسر خویش از طریق خوراندن «لیدوکائین» به جای نوشیدنی با صدور قرار مناسب بازداشت شد و در ادامه پس از انجام تحقیقات فنی-قضایی ارتکاب بزه قتل عمد از سوی نامبرد محرز و پس از طی فرایندهای قانونی و قضایی لازم در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد.

پس از طی تشریفات قانونی و قطعیت حکم صادره، اقدامات لازم جهت اخذ رضایت از اولیای دم در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا جلسات متعددی به‌منظور مصالحه با حضور مسئولان قضایی از جمله دادستان شهرستان ملارد برگزار شد و اجرای حکم به جهت تلاش برای اخذ رضایت اولیای دم به تعویق افتاد.

سحرگاه روز جاری نیز هیاتی از سوی شورای حل اختلاف استان تهران به‌منظور تلاش برای اخذ رضایت اولیای دم در زندان حاضر شده بود؛ اما در نهایت به جهت اصرار اولیای دم بر اجرای حکم و عدم مصالحه میان طرفین علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی هیات اعزامی شورای حل اختلاف استان تهران، حکم صادره به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز