تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/۷۸

رئیس جمهور: در به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام مصمم هستیم

رئیس جمهور: در به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام مصمم هستیم
رئیس جمهور نهضت به پایان رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را با همت جهادی و تلاش شبانه‌روزی قابل تحقق دانست و گفت: ما تعهد کرده‌ایم در این دولت پروژه‌های نیمه تمام را در حد توان به پایان برسانیم.
کد خبر: ۷۳۶۵۵

به گزارش معاصر، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه آئین افتتاحیه متمرکز پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در محل تصفیه‌خانه شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بالاخره پس از ۳۰ سال این پروژه به اتمام رسید، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری نزدیک بر ۶۰ هزار میلیارد ریال و با همت مسئولین و کار جهادی شبانه‌روزی به اتمام رسید.

وی بابیان اینکه در پروژه های سطح استان گلستان زهکشی را به عنوان یکی از اصول مهم و اساسی در نظر گرفته ایم، افزود: حل تنش های آبی در استان از جمله اولویت های مهم دولت بوده که همتی مضاعف را در مسئولین طلب می‌کند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گلستان از جمله استان‌های صنعتی و کشاورزی کشور است، ادامه داد: توضیح داد: باید جداسازی برق خانگی و صنعتی را در دستور کار داشت؛ چرا که استقلال این دو از یکدیگر عاملی جهت کاهش خاموشی ها در استان است.

رئیسی نهضت به سامان رساندن طرح های نیمه تمام را بسیار حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: به طور مثال مسئله طرح آب‌رسانی کلاله که برطبق زمان‌بندی دیرتر به پایان می­‌رسید با کار جهادی و همت مسئولین در نهایت و پس از گذشت چندین سال به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه ما در به پایان رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام مصمم هستیم افزود: دولت برنامه خود را بر این قرار داده که در کنار فعالیت‌ها و کارهای ضروری برنامه‌هایی که حتی چندین سال قبل باید به اتمام می‌­رسید را به ثمر برساند.

رئیس جمهوری تولید را مسئله ای مهم در جهت پیشرفت کشور نامید و افزود: اقتصاد مقاومتی، اشتغال و راه اندازی چرخ‌های اقتصادی در گرو تولید است و مردم و مسئولین در کنار مدیریت تولید باید به مدیریت مصرف پرداخته و تمام همت خود را بکار بسته تا زنجیره تولید متوقف نشود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز