تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
در جمع مردم گرگان

رئیسی: هدف فسادنماها ناامیدی مردم است/ دولت فسادزدا و مایوس کننده دشمن خواهد بود

رئیسی: هدف فسادنماها ناامیدی مردم است/ دولت فسادزدا و مایوس کننده دشمن خواهد بود
سید ابراهیم رئیسی مردمی که به دنبال استقلال بوده و در برابر ظلم ایستادگی می کنند را قدرت نوظهور منطقه دانست و گفت: قطعا با چنین اقتداری پیروزی از آن مسلمانان است.
کد خبر: ۷۳۶۵۷

به گزارش معاصر، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر خود به استان گلستان در جمع مردم گرگان با اشاره به اینکه مردم استان گلستان در عرصه های مختلف سیاسی به خوبی امتحان پس داده‌اند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و امام حمایت کرده و پس از پیروزی انقلاب نیز با نثار صدها شهید و جانباز و ایثارگر به کشور خدمت کردند.

وی با بیان اینکه وحدت همه مردم گلستان اعم از فارس و ترکمن و بلوچ مثال زنی است، افزود: مردم باصفا و وفادار به ارزشهای اسلامی هستند، افزود: حقیقتا اقوام مختلف در کنار هم گرد آمدند و زندگی همراه با تلاش و معنویت را دنبال می کنند.

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه کشور ما با حضور شما زنان و مردان دارای اقتدار است، افزود: مردم با ایمان و همیشه در صحنه مولفه اول اقتدار و قدرت کشور هستند که همیشه آماده خطر کردن هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی کشور نیروهای مسلح، بسیج و نیروهای انتظامی و پیشرفت های علم و فن آوری در پژوهشگاه ها را از مولفه های قدرت برشمرد و افزود: پیشرفت‌هایی که علی رغم تحریم‌ها به وجود آمده بیانگر اوج قدرت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه رساندن پیام اسلام و زیست اسلامی پیامی است که مردم دنیا از شما مردم ایران دریافت کرده‌اند، گفت: نیروهای مقتدر ایران و مسلمانان که در مقابل ظلم می ایستند، صحنه قدرت جدید را در صحنه شکل داده‌اند.

رئیس جمهور اسلامی ایران، مردمی که می‌خواهند با استقلال زندگی کرده و در برابر زورگویان بایستند را قدرت نوظهور در منطقه دانست، افزود: مردم فلسطین بیش از ۷۰ روز است که در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده و دنیا را به شگفتی آورده است.

رئیسی ایستادگی مردم فلسطین را ناشی از ایمان به خدا دانست و اضافه کرد: مردم فلسطین با لهام از انقلاب ایران اسلامی و سیره امام خمینی (ره) در سرزمینی که با جنایات اسرائیل بزرگترین زندانی روباز بدل شده توانستند این چنین ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فسادنمایی برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته‌اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است.

رئیس جمهور کشور با بیان اینکه کشور ما با حضور شما زنان و مردان و نیروهای جوان دارای اقتدار است، برخی از مولفه‌های قدرت را برشمرد و افزود: اولین مولفه قدرت در کشور ما مردم با ایمان، وفادار، همیشه در صحنه، دومین مولفه قدرت نیروهای مسلح و بسیج، سومین آن پیشرفت های اقتصادی، علم و فناوری و وجود مراکز فعال دانشگاهی و پژوهشگاهی هستند.

رئیسی منشا پیام انقلاب، آزادی و مسلمان زیستن را از مردم ایران دانست و افزود: جهان این پیام را از شما دریافت کرده و این امتداد راهبردی ایران در منطقه است.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین بیش از ۷۰ روز در حال مقاومتی با اراده در مقابل ابر قدرت ها هستند گفت: همه در شگفتند که چگونه در سرزمینی که تاکنون بزرگترین زندان روباز جهان تاکنون بوده چنین اراده ای برای مقاومت اتفاق افتاده که یقینا این قدرت اتصال و اتکال به خداست.

رئیس جمهور با تاکید بر پیروزی خون بر شمشیر عنوان کرد: در دهه اول می‌خواستند نظام تاسیس نشود نتوانستند، در دهه دوم می‌خواستند تثبیت نشود نتوانستند، در دهه سوم خواستند آن را متوقف کنند نتوانستند و امروز می‌خواهند پیشرفت و رشد علمی، رشد صنعت نظامی و توسعه را متوقف کنند که نتوانستند؛ چرا که اراده‌ای بر پیشرفت وجود داشت و ایران امروز ایران پیشرفته و فناور است.

وی برنامه دولت را استفاده از همه ظرفیت ها در استان گلستان عنوان کرد و افزود: در سفر اول به بسیاری از مناطق رفتیم که باید احیا می‌شد و به جای تهدید بودن به فرصت تبدیل می‌شد، تلاش‌ها آغاز شد و امروز شاهد بودیم که لایروبی خلیج گرگان به عنوان رگ حیاتی منطقه با موفقیت انجام شده و آباد شد.

رئیس جمهور جزیره آشوراده را برای مردم و کشور فرصت مهمی برشمرد و تاکید کرد: امروز جزیره‌ای که رها شدن آن بسیاری از مردم را رنج می‌داد احیا شد و دوباره جان گرفت.

رئیسی با بیان اینکه هولدینگ خلیج فارس باید بیشترین سهم در پتروشیمی را دارا باشد افزود: وزیر نفت با همکاری هولدینگ خلیج فارس باید کارها را تا زمانی که پتروشیمی بتواند بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد به سرعت پیش ببرند.

وی با اشاره به مشکل تنش آبی در این استان، گفت: وقتی می‌بینیم این استان در کنار دریاست و گرفتار تنش های آبی است به این معناست که باید گام های مهمی برداشته شود، در این دو سال بیشتر از ۱۵ سال برای سد نرماب هزینه شد تا به سرعت بتواند مشکل مردم را حل کند که بودجه آن از اعتبار کشور بوده چرا که این مسئله جز اولویت های ماست.

رئیس جمهور گلستان را اولین استان هوشمند ایران عنوان کرد و افزود: با دسترسی به ارتباطات و فیبر نوری امروز می‌توانیم بگوییم گلستان اولین استان هوشمند ایران است و تمامی ارتباطات فیبر نوری برقرار شده است.

رئیسی طبق برنامه ها از ساخت مسکن ویژه نیازمندان خبر داد و گفت: ۴۱ هزار مسکن در استان در حال ساخت بوده که پس از اتمام کار تحویل نیازمندان داده می‌شود.

وی خطاب به مسئولان با بیان اینکه امروز سمت من و شما خدمتگزاری و به مردم است، عنوان کرد: کوچکترین روابط ناسالم اداری و فساد به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و این باید در عمل ایجاد شود.

رئیسی با بیان اینکه دشمن امید مردم را نشانه گرفته و می‌خواهد تبدیل به یاس کند اما بدانید کار دولت و شما در هر سنگری امیدآفرینی است و تلاش در همه بخش‌ها امیدآفرینی باشد و باید دشمن از ایجاد فساد ناامید شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم ما با امید زندگی می‌کنند و این راه را با بصیرت و حرکت مجاهدانه ادامه داده و دشمن را مایوس خواهند کرد، ادامه داد: بدانید دولت با همه توان تلاش می‌کند آنچه که در استان و کشور وعده داده شد به عنوان دولت صادق الوعد به آن وفا شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز