تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
در آستانه آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی

دیدار معاون اول رئیس جمهور با خانواده شهید ارمنی «گاگیک تومانیان»

دیدار معاون اول رئیس جمهور با خانواده شهید ارمنی «گاگیک تومانیان»
معاون اول رئیس جمهور به مناسبت میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و در آستانه آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی با خانواده شهید ارمنی «گاگیک تومانیان» در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو و از ایثارگری ها، صبر و مقاومت خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
کد خبر: ۷۳۷۳۵

به گزارش معاصر، محمد مخبر در این دیدار که با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آرا شاوردیان نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به این خانواده شهید ارمنی و آرزوی سال پرخیر و برکت برای هموطنان مسیحی، برای مادر این شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با تاکید بر اینکه تمامیت ارضی و استقلال کشور مدیون جانفشانی شهدا و صبر خانواده شهدا است، تصریح کرد: رابطه عاطفی بین مردم ایران و اقلیت ها بی نظیر است و این وحدت بین تمام ایرانیان از هر دین، مذهب و قومی نتیجه خون پاک شهیدان است.

مخبر با اشاره به پیگیری های مداوم رهبری از خانواده شهدا و جانبازان افزود: دولت خود را موظف رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا می داند.

همچنین در این دیدار مادر و خانواده معظم شهید تومانیان ضمن شرح خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر، به بیان خاطراتی از دیدار مقام معظم رهبری با آنان در سال ۱۳۷۷ پرداختند و مادر این شهید افزود که همواره برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و موفقیت مسئولین و همه ایرانیان دعای خیر و آرزوی سلامتی می نماید.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی و صبر خانواده شهید تومانیان قدردانی کرد.

سرباز شهید گاگیک تومانیان در ۲۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ و در سن ۲۶ سالگی در منطقه مریوان به مقام شامخ شهادت نائل آمد و در قطعه شهدا آرامستان «بوراستان» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز