تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با موساد در ارومیه

۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۷۳۷۹۰

به گزارش معاصر،۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

امسال ۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی دستگیر شدند. اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش، تهدید و ضرب‌و‌شتم قصد تخلیۀ اطلاعاتی آن‌ها را داشتند.

این شبکه اقدامات خود را در شهر‌های مختلف از جمله تهران، میناب، تبریز با هدایت سرویس اطلاعاتی موساد انجام داده است. این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود.

۴ متهم ردیف اول به‌نام‌های وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و نسیم نمازی امروز به دار مجازات آویخته و مابقی به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز