تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

جواد اوجی روز زن را تبریک گفت

وزیر نفت در پیامی با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌ زهرا روز زن را به همه زنان شاغل در همه‌ بخش‌های صنعت نفت تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۸۷۸

به گزارش معاصر، متن این پیام به شرح زیر است:

«میلاد خجسته زهرای اطهر(س)، اسوه عصمت و طهارت، حکمت و معرفت، مبارزه و مجاهدت، الگوی تمام جهانیان و روز زن و تکریم مقام مادر را به شما عزیزان به‌ویژه زنان شاغل در همه‌ بخش‌های صنعت نفت و همسران گرانقدر کارکنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن  آن را با سالروز ولادت رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام‌خمینی(ره) و سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی ارج می‌گذارم و همواره قدردان شهیدانی هستم که در راه ایستادگی برای اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران و مظلومان جهان به شهادت رسیدند.

نام و نشان ام‌ابیها - حضرت فاطمه زهرا (س) - اکنون نقشه‌ جمال و جلال خاندان خردمندی است که به هدایت و سعادت انسان مأمور شدند و به مقصدی جز راستی و رستگاری نیندیشیدند و نکوشیدند.

فرخنده میلاد بزرگ بانوی اسلام، فرصت سزاواری است که گرانمایگی «گوهر زن زمان‌شناس» را در منظر دین و محضر قرآن مرور کنیم.

تمایز فاطمه (س) در حیات فردی و اجتماعی پیوسته اسوه‌ حسنه‌ زنان این سرزمین بوده است که حقیقت‌جویی و حق‌گویی‌اش، سند سربلندی او و مسیر منیر زن ایرانی اسلامی بوده است و خواهد بود.

اینجانب با اعتقاد قلبی به توانمندی، مسئولیت‌پذیری، صداقت و تعهد سازمانی زنان شاغل در صنعت نفت تلاش نموده‌ام که با ارتقای جایگاه ایشان زمینه تحقق اصل شایسته‌سالاری در صنعت نفت را فراهم نمایم و این اقدام بیش از پیش به تداوم کار و تلاش مؤثر و عملکرد شفاف و برجسته زنان شاغل نیازمند است تا در روندی مستمر و رو به رشد، توسعه همه‌جانبه صنعت و در نهایت کشور اسلامی‌مان را هدف گیرد.

با فروتنی تمام آرزو دارم بیش از پیش، با آگاهی و اندیشه و آینده‌آفرینی، موجبات سربلندی میهن خویش را ممکن سازید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز