تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

رئیس دیوان عالی کشور وارد کرمان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور به نمایندگی از سوی رئیس قوه قضائيه وارد کرمان شد.
کد خبر: ۷۴۰۲۲

به گزارش معاصر،حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور به نمایندگی از سوی رئیس قوه قضائيه وارد کرمان شد.

عیادت از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دیدار با خانواده شهدای این حادثه و سخنرانی در مر اسم گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی در مصلی کرمان از برنامه‌های رئیس دیوان عالی کشور در کرمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد جعفر منتظری بعد از ورود به کرمان ابتدا به منظور عیادت یکی از مجروحین حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی که از ناحیه دست مجروح شده است، به منزل وی رفت و با تحسین روحیه ایثارگری مجروحین، ضمن آرزوی سلامتی برای وی از روند اقدامات درمانی مطلع شد.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه سفر به استان کرمان به منظور بررسی وضعیت مجروحان در بیمارستان شهید باهنر این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مجروحین حادثه تروریستی گلزار کرمان در این مرکز درمانی قرار گرفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام منتظری همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی، بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان این حادثه دلخراش تأکید کرد و افزود: مسئولان بهداشت و درمان از هیچ اقدامی برای بهبود فوری مجروحان دریغ نکنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان، رئیس دیوان عالی کشور را همراهی کردند.

.

رئیس دیوان عالی کشور وارد کرمان شد

 

رئیس دیوان عالی کشور وارد کرمان شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز