تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

مقام نخست پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌ نژاد در حوزه محیط‌ زیست

علی اعزازی‌پور کسب این رتبه در بخش ارزیابی عملکرد محیط‌زیست را مرهون تلاش شبانه‌روزی و اهتمام مستمر به مقوله محیط‌ زیست به همت کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دانست.
کد خبر: ۷۴۰۴۰

به گزارش معاصر ، علی اعزازی‌پور کسب این رتبه در بخش ارزیابی عملکرد محیط‌ زیست را مرهون تلاش شبانه‌روزی و اهتمام مستمر به مقوله محیط‌ زیست به همت کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دانست و گفت: بهبود سیستم‌های پایش و کنترل آلاینده‌های هوا، مدیریت مناسب پسماندهای تولیدی، مصرف بهینه حامل‌های انرژی، توسعه فضای سبز، مدیریت مناسب فاضلاب و پساب تولیدی از مهم‌ترین عوامل دستیابی این موفقیت بزرگ به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرکت همواره در بحث حفاظت محیط‌ زیست جزو شرکت‌های پیشرو و متعالی بوده است، تصریح کرد: تأیید این مدعا کسب عنوان‌های مختلف محیط زیستی در سال‌های گذشته از جمله کسب جایزه ملی محیط‌ زیست میان ۳۹۴ شرکت دولتی و خصوصی در سیزدهمین همایش جایزه ملی محیط‌ زیست در سال ۱۴۰۲ است.

این مقام مسئول در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌ نژاد در ادامه به برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت برای ارتقای شاخص‌های محیط زیستی اشاره و اظهار کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها احداث فاز دوم پروژه تغلیظ گازهای اسیدی، پروژه بازیابی پساب‌های بسیار املاح بالا به روش اسمز معکوس (RO4) و فروش CO2 خروجی مرحله نخست واحد تغلیظ است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز