تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
دستیار و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت:

افراد مخالف نظام را می‌توان با کار فرهنگی به مدافع نظام تبدیل کرد

امید شهرکی افزود: ببینید رهبر معظم انقلاب با مردم چگونه رفتار می‌کند، ببینید شاگردان ایشان مثل شهید حاج قاسم سلیمانی با مردم چگونه رفتار می‌کردند. ما باید در پرونده‌ها به‌دنبال روزنه‌ای برای نجات افراد باشیم.
کد خبر: ۷۴۰۴۱

به گزارش معاصر، مجید امیدی‌شهرکی عصر روز شنبه (۱۶ دی‌ماه) در نشست گزینشگران هسته مرکزی ستاد وزارت نفت با دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت به مناسبت سالروز تشکیل سازمان گزینش به دستور امام خمینی(ره) در کشور، با مطرح کردن این پرسش که گزینش در کجای بحث حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است و با توجه به نقش راهبردی گزینش در جذب کارگزار و منابع انسانی کارآمد و مستعد باید در تحقق این موضوع مجدانه بکوشیم.

وی با تأکید بر اینکه احکام اسلامی را می‌توان در سایه حکومت اسلامی قوی اجرا کرد، اظهار کرد: تا ۳۰ سال پیش فرزندان ما تنها با اقوام درجه یک و دو خود معاشرت داشتند و از همان افراد تأثیر می‌پذیرفتند، این در حالی است که امروزه در این حوزه ما شاهد رقیبی جدی برای بنیان خانواده به نام فضای مجازی هستیم.

دستیار و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت با بیان اینکه امروز در فضای مجازی گاه شاهد توهین به مقدسات کشور هستیم، افزود: در حفظ ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه اجرا نخستین فیلتر گزینش است و ما خط مقدم ورود کارگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

امیدی‌شهرکی با اشاره به سختی و حساسیت کار گزینش در جذب نیروی انسانی در صنعت نفت گفت: امروز راهبرد گزینش وزارت نفت در مرحله نخست تبدیل نیروی معاند به نیروی مخالف، مرحله دوم مخالف به خنثی، مرحله سوم خنثی به موافق و در مرحله پایانی موافق به مدافع است. اگر بتوانیم مرحله پایانی را اجرا کنیم آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که در کار گزینش به اوج رسیده‌ایم.

وی وظیفه نیروهای گزینش وزارت نفت را بالاتر از انجام مصاحبه، تحقیق و استعلام نیروی انسانی دانست و اظهار کرد: بسیاری از افراد معاند و مخالف نظام را می‌توان با کار فرهنگی و اجتماعی به موافق و مدافع نظام تبدیل کرد. ما باید عصاره فضائل مجموعه خودمان باشیم و به‌گونه‌ای رفتار کنیم که مراجعه‌کنندگان به ما احساس امنیت کنند و ما را ملجأ و پناهگاه خود بدانند.

دستیار و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت افزود: ببینید رهبر معظم انقلاب با مردم چگونه رفتار می‌کند، ببینید شاگردان ایشان مثل شهید حاج قاسم سلیمانی با مردم چگونه رفتار می‌کردند. ما باید در پرونده‌ها به‌دنبال روزنه‌ای برای نجات افراد باشیم.

امیدی‌شهرکی یادآور شد: دشمن همواره در طول ادوار گذشته به‌دنبال آسیب به نقاط قوت کشور بوده و امروز به لطف عملکرد شایسته مدیران ارشد صنعت نفت و راهبردهای اتخاذشده وزارت نفت تبدیل به نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی شده و به‌خوبی توانسته در اوج تحریم‌ها به وظایف خود عمل کند. شاید به همین دلیل باشد که در طول دو سال اخیر دشمن با هدف ایجاد هرج‌ومرج میان مردم دو بار تلاش کرد سامانه سوخت را هک کند.

وی با اشاره به چهل‌ویکمین سالروز تشکیل سازمان گزینش به دستور امام خمینی (ره) در کشور گفت: ما هرساله باید برای رسیدن به اهداف خود به فکر بلوغ فرآیند گزینش در صنعت نفت باشیم.

دستیار و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، اقتدار گزینش صنعت نفت را در گرو عمل، خلوص و رفتار مناسب با نیروی انسانی دانست و افزود: ایجاد روابط دوستانه و همکاری میان بدنه گزینش می‌تواند به ما در رسیدن به اهداف کلان گزینش کمک شایانی کند.

امیدی‌شهرکی اظهار کرد: قضاوت درباره انسان‌ها کار سختی است که خداوند ما را با انجام آن در بوته آزمایش الهی قرار می‌دهد؛ گزینش مقدس‌ترین یادگار امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز