تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

توصیه‌های‌ دختر امام خمینی به وزیر رئیسی

توصیه‌های‌ دختر امام خمینی به وزیر رئیسی
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با زهرا مصطفوی، فرزند امام خمینی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۴۱۸۵

به گزارش معاصر به نقل از جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

شب گذشته به همراه خانواده با عیادت از خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند امام راحل عظیم الشأن و دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای مردم نهاد دفاع از حقوق مردم فلسطین با حضور در منزل ایشان، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن تأکید کردم که آرمان، اندیشه، تفکرات و روش زندگی حضرت امام خمینی (رض) همواره سرمشق آزادگان خواهد ماند.

خانم دکتر زهرا مصطفوی نیز با آرزوی توفیقات مستمر برای دستگاه دیپلماسی، به بیان خاطراتی در رابطه با جایگاه مقام زن در اندیشه امام خمینی، نحوه توجه و حضور پر رنگ امام در کانون گرم خانواده و همچنین برخی خاطرات دوران مبارزات ایشان پرداختند.

 

خانم زهرا مصطفوی فرزند امام با گرامیداشت یاد زنان و کودکان شهید غزه و تأسف از محکومیت شدید رژیم صهیونیستی، گفتند: گاهی اوقات شاهد بودم که حضرت امام با دیدن صحنه ظلم بر مردم فلسطین در تلویزیون، به شدت متأثر می‌شد به نحوی که یکبار دیدم صورت خود را در میان دو دست قرار داده و به شدت از ضرب و شتم کودکی فلسطینی توسط نظامیان سنگدل اشغالگر متأثر است.

فرزند گرامی امام خمینی همچنین با تجلیل از جایگاه و عملکرد دبیرکل حزب الله لبنان و بیان خاطره ای از شدت و میزان علاقه و اعتقاد ایشان به حضرت امام ، آرزو کرد بزودی شاهد پیروزی نهایی مردم مظلوم فلسطین باشیم.

لازم بذکر است دکتر زهرا مصطفوی بیش از سی سال از عمر خویش را بموازات سایر خدماتش در حوزه زنان و دانشگاه، در سازمانهای مختلف مردم نهاد داخلی و بین‌المللی صرف تبیین ظلم وارده به فلسطین و دفاع از مبارزه با اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز