تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده ثابت خواهد بود

رحیم زارع امروز (دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه) در نشست خبری اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته که کمیسیون تلفیق هم عیناً آن را مصوب کرد.
کد خبر: ۷۴۲۷۴

به گزارش معاصر، رحیم زارع امروز (دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه) در نشست خبری درباره مصوبه‌های کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: کمیسیون در جریان بررسی تبصره ۱۵ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مصوب کرد که افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد باشد، همچنین کمیسیون کف حقوق شاغلان را ۱۰ و بازنشستگان را ۹ میلیون تومان پیش‌بینی کرد، همچنین به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق تا سقف ۱۲ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شد.

وی افزود: کمیسیون در مصوبه دیگری دولت را مکلف کرد بدهی خود را به شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده کود شیمیایی و اوره تسویه کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس درباره وضع حامل‌های انرژی در بودجه سال آینده تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه قیمت حامل‌های انرژی را ثابت در نظر گرفته که کمیسیون تلفیق هم عیناً آن را مصوب کرد، به این معنا که قیمت بنزین، گازوئیل و دیگر فرآورده‌های انرژی همچون سال ۱۴۰۲ خواهد بود و تغییری در قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده نخواهیم داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز