تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مدیرهماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

با وجود سرمای هوا روند افزایشی گازرسانی به بخش صنعت ادامه دارد

رحمانی گفت: انجام این مهم سبب می‌شود افزون بر منتفع شدن بخش صنعت، چرخه تولید نیز در کشور به گردش درآید و همه مردم کشور از آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۷۴۳۴۵

به گزارش معاصر، مسلم رحمانی گفت: گاز تحویلی در ۹ ماه امسال به بخش فولاد کشور ۸.۵ درصد بود و این در حالی است که این روند افزایشی در فصل سرد یعنی از ابتدای آذرماه تا ۱۵ دی‌ماه نیز نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گفته وی، این افزایش گازرسانی به صنعت سیمان نیز بیش از ۵.۳ درصد رشد در ۹ ماه نخست امسال نشان می‌دهد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزایش تحویل گاز به بخش پتروشیمی را در همین بازه زمانی ۸ درصد و این روند صعودی رشد را در فصل سرد حدود ۲۰ درصد اعلام و تصریح کرد: در همین محدوده زمانی در بخش نیروگاهی نیز بیش از ۹ درصد رشد در تحویل گاز برای تولید برق داشتیم که مجموع این موارد نشان از توجه ویژه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران به بخش تولید و صنعت کشور دارد.

رحمانی با بیان اینکه تلاش ما و همه دست‌اندرکاران برای تحویل گاز بیشتر به صنایع کشور است، گفت: انجام این مهم سبب می‌شود افزون بر منتفع شدن بخش صنعت، چرخه تولید نیز در کشور به گردش درآید و همه مردم کشور از آن بهره‌مند شوند.

رحمانی در پایان اظهار کرد: با وجود آنکه طی چند روز اخیر بارش رحمت الهی در برخی استان‌های شمال و شمال‌غرب کشور همراه با موج سرما، سبب کاهش دما و افزایش مصرف گاز در این استان‌ها شد، خوشبختانه با همت و تلاش همکاران ارشمندمان در شرکت‌های گاز استانی، هیچ استانی با کاهش فشار یا قطع گاز روبه‌رو نشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز