تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

جایزه موسیقی فستیوال آمریکایی به آهنگساز ایرانی رسید

جایزه موسیقی فستیوال آمریکایی به آهنگساز ایرانی رسید
آیدین کاظمی‌زاد جایزه موسیقی فستیوالAkademia music awards آمریکا را برای آلبوم «هاجستم و واجستم» دریافت کرد.
کد خبر: ۷۴۴۳۴

به گزارش معاصر، این جایزه موسیقی معتبر بین‌المللی در ژانر کودک برای اولین بار به موسیقی ایرانی اهدا شده است.

آیدین کاظمی‌زاد درباه این آلبوم گفت: این آلبوم حاصل سال‌ها تلاش، مطالعه و تجربه من از مربیگری و آموزش بلافاصله کودکان بواسطه موسیقی، حرکت و بازی با هدف رشد مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف در کودکان و از طرفی ساخت و تنظیم تعداد زیادی آهنگ کاربردی برای آنهاست.

وی افزود: در این آلبوم تلاش کردم تا از دریچه نگاه کودکان و نوع نیازشان و از طرفی شناخت موسیقی کودک در سطح جهانی، آهنگ‌های آلبوم را بسازم و تنظیم کنم. بسیار خوشحالم که نتیجه این تلاش‌ها کسب افتخاراتی جهانی برای من و کشورم در موسیقی کودک شد و امیدوارم تا این نتیجه، نقطه عطفی در تولید آثار موسیقی در سطح جهانی از ایران برای کودکان ایران زمین باشد.»

روی جایزه موسیقی فستیوال Akademia music awards کاظمی‌زاد نوشته شده است «این آلبوم سرزنده از آیدین کاظمی زاد همان موسیقی کودکانه‌ای است که بسیاری از ما ناخودآگاه مدت‌ها پیش به دنبال آن بودیم. «هاجستم و واجستم» شاهکاری دلنشین با گیتار و استایل‌های ساز فوق‌العاده است.

از آیدین کاظمی‌زاد برای مراسم توزیع جوایز ۲۰۲۵ گالا دعوت شده است. کاظمی‌زاد پیش از این نیز جایزه معتبر موسیقی را از فستیوال Global music awards دریافت کرده بود.

آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» از سوی واحد موسیقی اداره ‌کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سروده مصطفی رحماندوست و با آهنگ‌سازی و تنظیم آیدین کاظمی‌زاد برای گروه سنی بالای ۴ سال تولید شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز