تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

برگزاری سومین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت

سومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با هدف آموزش راوی از میان کارکنان صنعت نفت کشورمان روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۷۷

به گزارش معاصر، سید محمدتقی قریشی، دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت گفت: سومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با هدف آموزش راوی از میان کارکنان صنعت نفت کشورمان روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تقویت کارکنان صنعت نفت در روایت‌گری صنعتی افزود: تاریخی‌ترین و باسابقه‌ترین صنعت نفت در غرب آسیا متعلق به ملت بزرگ ایران است و پس از انقلاب اسلامی کارهای بسیار چشمگیری به دست توانای کارگران، مهندسان و متخصصان صنعت نفت انجام شده است.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت با بیان اینکه پس از دوره اول که در تهران با حضور ۱۶۰ شرکت کننده و دوره دوم در اصفهان که در آن ۳۰۰ شرکت کننده حضور داشتند، اظهار کرد: در دوره آبادان نیز ۳۰۰ نفر از کارکنان صنعت نفت در حوزه روایت‌گری صنعت نفت در قالب کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزش می‌بینند.

قریشی گفت: ملت ایران، متخصصان و همه کارکنان صنعت نفت و خانواده‌هایشان باید بدانند اهالی خدوم صنعت نفت ایران دست به چه کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی زده‌اند.

وی هدف از تربیت راوی را توانمندسازی کارکنان صنعت نفت در معرفی تخصصی و هنرمندانه ظرفیت‌ها و فعالیت‌های این صنعت به نوجوانان، جوانان، دانشجویان، متخصصان و کسانی بیان کرد که به هر شکلی در هر نقطه سرزمین ایران از تأسیسات صنعت نفت دیدن می‌کنند.

بر پایه این گزارش، سومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با حضور ۳۰۰ نفر از کارکنان صنعت نفت به میزبانی شرکت پالایش نفت آبادان روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز