تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
غلامرضا نوری قزلجه

اصلاحات انجام شده هدف اصلی طراحان شفافیت آراء را کنار زده است

اصلاحات انجام شده هدف اصلی طراحان شفافیت آراء را کنار زده است
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاحات صورت گرفته در طرح شفافیت قوای سه‌گانه سبب شده تا این طرح از هدف اصلی طراحان فاصله بگیرد و به نوعی شفافیت کمرنگ شود.
کد خبر: ۷۴۶۰۵

به گزارش معاصر، غلامرضا نوری قزلجه در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه بیان کرد: بنا بود که در رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ و لایحه برنامه هفتم توسعه مجلس با سرعت پیش برود اما اکنون وارد دستور دیگری شده‌ایم و همان سرعت پیش گرفته شده است. اصلاحاتی که در طرح شفافیت قوای سه‌گانه صورت گرفته است، ما را از اهداف اصلی طراحی این طرح دور کرده است. هدف اصلی طراحان این طرح شفافیت در همه سطوح بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اصلاحات صورت گرفته در چند تبصره گذشته که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید حتی به وزیر اختیار داده شد که شفافیت را کنار بگذارند حتی به رئیس جمهور نیز این اختیار داده شد تا بحث شفافیت را کنار بگذارند با این رویه این طرح آورده‌ای برای ما ندارد.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: تمام کشورها در بیان مسائل طبقه‌بندی را رعایت می‌کنند حتی در یک خانواده چند نفره نیز مسائل طبقه‌بندی می‌شود هرگز نباید تمام مسائل کشور به نحوی گفته شود که دشمن بتواند از آن سوءاستفاده کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز