تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری:

امضای قرارداد ۵۰۰ میلیون یورویی شرکت ملی گاز با دانش‌بنیان‌ها

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی : چندی پیش در مجموعه شرکت ملی گاز به حجم ۵۰۰ میلیون یورو به‌مدت چهار سال در ۱۲ گروه کالایی ویژه قراردادی امضا شد.
کد خبر: ۷۴۶۶۴

به گزارش معاصر، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی شامگاه دوشنبه (نهم بهمن‌ماه) با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با موضوع توانمندی دانش‌بنیان‌ها در رفع نیاز صنایع اظهار کرد: امسال با رویکرد متفاوتی نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی با تدبیر و همت گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد. رویکرد امسال نسبت به سال گذشته تفاوتی جدی داشت و آن هم این بود که سال گذشته به‌صورت دستگاهی دستاوردها ارائه شد و امسال در حوزه‌های مختلف اقتصاد شامل انرژی، آب و محیط زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی و... برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته توافق‌نامه‌ای با مجموعه نفت برای مدت پنج سال به حجم تقریبی ۲ میلیارد دلار در هفت گروه کالای ویژه امضا شد. چندی پیش نیز در مجموعه شرکت ملی گاز به حجم ۵۰۰ میلیون یورو به‌مدت چهار سال در ۱۲ گروه کالایی ویژه قراردادی امضا شد. اینها فرصت‌های تأثیرگذاری هستند که احصا می‌شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری تصریح کرد: همچنین ما یکسری چاه‌هایی در حوزه نفت داریم که بسته بوده‌اند و هیچ استحصال نفتی ندارند. سال گذشته درخواستی از یک مجموعه نفتی کشور وارد شد که نیازمند پمپ‌های چندفازی برای افزایش برداشت بودند، از این رو قراردادی به حجم ۹ میلیون دلار برای ساخت، طراحی و نصب این پمپ‌ها به امضا رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز