تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

پیام معاون وزیر نفت به ‌مناسبت آغاز دهه فجر

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کارکنان ارجمند شرکت ملی نفت ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
کد خبر: ۷۴۷۱۲

به گزارش معاصر، در پیام محسن خجسته مهر آمده است: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همچنان ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار مردمی است که با اتکای به خداوند متعال، توانستند صفحه ای زرین در تاریخ ایران بگشایند و انوار روح بخش بهار انقلاب را با رهبری امام خمینی(ره) بر هواداران راستین آزادگی و عدالت بتابانند. امسال که جوشش انقلابی ایران اسلامی با اعیاد شعبانیه نیز متقارن گشته، رشادت های عظیم شهیدان و ایستادگی و مقاومت ملت سلحشور ایران را در مقابل همه فراز و نشیب های تاریخ میهن عزیزمان به تصویر می کشد و این مهم را یادآور می شود که این انقلاب تنها یک رخداد تاریخی نبوده، بلکه یک حادثه ریشه دار فرهنگی-عقیدتی ست.

بی شک دوازدهم بهمن ماه سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و اینک تلالو آن مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و امیدبخش سایر مردمان آزدیخواه جهان شده است.

شرکت ملی نفت ایران نیز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد این انقلاب مردمی و در دولت سیزدهم با وجود محدودیت بی شمار و چالش های بین المللی در شکل دادن مسیر توسعه انقلاب ایران گام های موثر برداشته است. از آن جمله می توان به؛ افتتاح پالایشگاه فاز 14 میدان مشترک پارس جنوبی، توسعه و آغاز تولید گاز از میدان مشترک فاز 11 پس از گذشت 20 سال، فروش میعانات گازی سرگردان روی آب به کشورهای متقاضی از طریق راه اندازی واحد شیرین سازی و مرکاپتان زدایی میعانات گازی و بازگشت ایران به جمع تولیدکنندگان بزرگ اوپک، امضای قرارداد 900 میلیون دلاری فاز نخست طرح توسعه میدان عظیم گازی کیش، اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین اسفند و سیوند با هدف افزایش 16 هزار بشکه ای روزانه تولید نفت، آغاز معاملات گواهی سپرده میعانات گازی، حمایت و استفاده حداکثری از توانمندی شرکت های ایرانی، انجام پروژه های عام المنفعه و... اشاره کرد، که گواهی ارزشمندی بر حرکت رو به جلو این صنعت در شرایط تحریمی پس از انقلاب و با وجود تمام محدودیت هاست و میسر نبود مگر به همت متخصصان و با دستان پر توان کارشناسان داخلی این مرز و بوم.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کارکنان ارجمند شرکت ملی نفت ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای ملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام معاون وزیر نفت به ‌مناسبت آغاز دهه فجر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز