تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
معاون حقوقی رییس جمهور:

علیرغم محدودیت‌ها كاركنان نفت موفقیت‌های بزرگی را رقم زدند

محمد دهقان اظهار کرد: مجاهدت و مقاومت تاکنون ما را در اینجا نگه داشته است و تلاش های مردم باعث شده تا برنامه های دشمن ناکام بماند.
کد خبر: ۷۴۷۵۸

به گزارش معاصر، محمد دهقان امروز (جمعه، ۱۳ بهمن) در جمع کارکنان نفتی در جزیره خارگ اظهار کرد: مجاهدت و مقاومت تاکنون ما را در اینجا نگه داشته است و تلاش های مردم باعث شده تا برنامه های دشمن ناکام بماند.

وی افزود: دشمنان با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم های فراوان به دنبال ایجاد مشکلات برای ایران اسلامی بودند اما با مقاومت های انجام شده ناکام ماندند.

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: کارکنان صنعت نفت باید به عظمتی که برای کشور خود آفریده اند افتخار کنند زیرا پس از انقلاب علیرغم همه توطئه ها صنعت نفت توانست در مسیر خود حرکت کند و به موفقیت های فراوان دست یابد.

دهقان عنوان کرد: کارکنان صنعت نفت در حال تولید چنین عظمتی برای کشور هستند و نباید در بحث‌های معیشتی دچار دغدغه و نگرانی باشند.

بر اساس این گزارش، گردهمایی کارکنان نفتی جزیره خارگ امروز (جمعه، ۱۳ بهمن) به میزبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد.

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در سفری یک‌روزه از تاسیسات نفتی در خارگ بازدید کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز