تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

امروز صنعت نفت ایران به بلوغ و تکامل رسیده است

خجسته‌مهر اظهار کرد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی همچنان مسیر پیشرفت را طی کنیم و کشورمان را به تعالی و پیشرفت برسانیم.
کد خبر: ۷۴۷۵۹

به گزارش معاصر، محسن خجسته‌مهر امروز در جمع کارکنان نفتی جزیره خارگ اظهار کرد: امروز با پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه پنجم انقلاب در حال بلوغ و تکامل و پیشرفت هستیم و نهالی نیستیم که هرکسی با دسیسه و فتنه ای بتواند ما را تکان دهد‌، امروز یک درخت تنومند هستیم.

معاون وزیر نفت اظهار کرد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی همچنان مسیر پیشرفت را طی کنیم و کشورمان را به تعالی و پیشرفت برسانیم.

وی افزود: صنعت نفت هم در دهه های گذشته و همچنین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع خوش درخشیده است و نقش مهمی ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با شروع انقلاب و جنگ تحمیلی صادرات نفت خام حتی برای یک لحظه متوقف نشد و چیزی حدود ۳۸۰۰ بار بمباران خارگ برای توقف صادرات گواه این مساله است.

خجسته‌مهر عنوان کرد: مردم خارگ و کارکنان صنعت نفت نقش ارزشمندی ایفا کرده و حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند. صنعت نفت بعد از انقلاب بسیار متفاوت درخشیده و نقش ارزشمندی نسبت به قبل انقلاب در اقتصاد کشور داشته است.

وی افزود: روند و نمودار تولید نفت خام بعد از انقلاب نشان می‌دهد که بعد از انقلاب صنعت نفت در حداکثر عملکرد و تولید خود قرار داشته و خوش درخشیده است.

خجسته‌مهر با بیان اینکه بیشترین موفقیت ما در صنعت نفت در سخت ترین شرایط رقم خورده است، گفت:حدود ۹۳ درصد میادین گازی پس از انقلاب توسعه یافته اند و حدود ۵۴ درصد از میادین نفتی نیز پس از انقلاب توسعه یافته اند.

وی ادامه داد: امروز صنعت نفت ایران به بلوغ و تکامل رسیده است و عملکردی بسیار خوبی در سطح راهبردی و مدیریت کلان و فروش نفت داریم.

بر اساس این گزارش، گردهمایی کارکنان نفتی جزیره خارگ امروز (جمعه، ۱۳ بهمن) به میزبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد.

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در سفری یک‌روزه از تاسیسات نفتی در خارگ بازدید کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز