تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد:

یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌ تمام است

عباس غریبی اظهار کرد: ۲۱ پروژه نیمه‌تمام از پیش وجود داشت که طی یک سال گذشته هشت مورد از آنها تعیین تکلیف و کار اجرای این طرح‌ها ازسر گرفته شد.
کد خبر: ۷۴۷۷۶

به گزارش معاصر ، روز جمعه ( ۱۳ بهمن‌ماه) عباس غریبی در بازدید معاون حقوقی ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت ملی نفت از تأسیسات پایانه نفتی خارک گفت: این شرکت به‌عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت نفت اقدام‌هایی بسیار مفید در حوزه ایمن‌سازی و نوسازی تجهیزات انجام داده است.

وی یکی از اولویت‌های اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و اظهار کرد: ۲۱ پروژه نیمه‌تمام از پیش وجود داشت که طی یک سال گذشته هشت مورد از آنها تعیین تکلیف و کار اجرای این طرح‌ها ازسر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌دلیل عنایتی ویژه که به شرکت پایانه‌های نفتی هم در حوزه تأسیسات و هم محیط پیرامونی و مسئولیت‌ اجتماعی دارند، قدردانی می‌کنم.

غریبی با بیان اینکه دیدگاه و راهبرد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه متوازن نوسازی تأسیسات و محیط پیرامونی است، تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های بسیار خوبی در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی انجام شده که رفع مشکل تردد مسافران یکی از آنها ست.

وی همچنین به تجهیز بیمارستان خارک اشاره کرد و گفت: درباره مسائل آموزشی منطقه نیز گام‌های بزرگی برای مردم برداشته شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز