تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

وزارت نفت دولت سیزدهم کارنامه موفقی در دیپلماسی انرژی داشته است

محمدمهدی مفتح گفت: این وزارتخانه با توجه به محدودیت‌های موجود دستاوردهای بزرگی داشته است. چنانکه با وجود مشکلاتی که در زمستان سال گذشته پیش‌بینی می‌شد در حوزه تأمین نیاز داخلی به‌خوبی عمل کرد.
کد خبر: ۷۴۸۴۸

به گزارش معاصر، محمدمهدی مفتح با تبریک فرار رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم وزارت نفت با داشتن وزیری مسلط به حوزه نفت و گاز و با روحیه انقلابی در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده است،گفت: این وزارتخانه با توجه به محدودیت‌های موجود دستاوردهای بزرگی داشته است. چنانکه با وجود مشکلاتی که در زمستان سال گذشته پیش‌بینی می‌شد در حوزه تأمین نیاز داخلی به‌خوبی عمل کرد.

وی افزود: با وجود سرمای زمستان پارسال، مشکل عمده‌ای در حوزه تأمین انرژی ایجاد نشد، هرچند گاز در انتهای برخی خطوط گازرسانی افت فشار داشت، اما به‌سرعت این مشکلات برطرف‌ شد. زمستان امسال نیز با وجود ناترازی در بخش انرژی تاکنون مشکلی در تأمین گاز نداشته‌ایم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: با وجود تحریم‌های موجود که از سوی آمریکا علیه کشور اعمال شده است، حرکت‌های مناسبی را در حوزه دیپلماسی انرژی شاهد هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز