تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
سخنگوی حزب اسلامی کار:

راهبرد جبهه اصلاحات رکن تصمیم گیری حزب اسلامی کار در انتخابات است

راهبرد جبهه اصلاحات رکن تصمیم گیری حزب اسلامی کار در انتخابات است
محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: براساس آنچه در جبهه اصلاحات تحت عنوان راهبردها به تصویب رسیده است حزب اسلامی کار نیز مفاد آن را در تهران و استان ها شاخص اصلی تصمیم سازی و تصمیم گیری خود می داند.
کد خبر: ۷۴۹۵۴

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار با تاکید براین نکته که حزب اسلامی کار یکی از اعضای جبهه اصلاحات است بنابراین راهبرد این جبهه در انتخابات رکن تصمیم گیری این حزب است، ادامه داد: براساس آنچه در جبهه اصلاحات تحت عنوان راهبردها به تصویب رسیده است حزب اسلامی کار نیز مفاد آن را در تهران و استان ها شاخص اصلی تصمیم سازی و تصمیم گیری خود می داند.

به گزارش معاصر؛ سخنگوی حزب اسلامی کار در واکنش به برخی اظهارات در خصوص ائتلاف با تعدادی از احزاب برای ارائه لیست در انتخابات مجلس گفت: باتوجه به مصوبه شورای مرکزی حزب هرگونه تصمیم گیری در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی به اعضای دور جدید شورای مرکزی حزب واگذار شده است.

محمد نیشابوری افزود: نهمین کنگره حزب اسلامی کار سه شنبه هفته آینده مورخ ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود و در آن اعضای جدید شورای مرکزی انتخاب خواهند شد. پس از آن در اولین جلسه شورای مرکزی دورجدید، موضوع انتخابات در دستور کار قرار خواهد گرفت و براساس آن تصمیم گیری می شود.

وی با تاکید بر این نکته که حزب اسلامی کار یکی از اعضای جبهه اصلاحات است بنابراین راهبرد این جبهه در انتخابات رکن تصمیم گیری این حزب است، ادامه داد: براساس آنچه در جبهه اصلاحات تحت عنوان راهبردها به تصویب رسیده است حزب اسلامی کار نیز مفاد آن را در تهران و استان ها شاخص اصلی تصمیم سازی و تصمیم گیری خود می داند.

بنابراین آنچه آقای گرامی مقدم در مصاحبه خود با خبرآنلاین مطرح کرده اند از اساس تکذیب می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز