تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سرلیست احتمالی شورای وحدت

علی مطهری برای انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

علی مطهری برای انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
در روزهای اخیر حرکت کاندیداهای نمایندگی مجلی شورای اسلامی بیشتر شده و هر روز خبر جدیدی از یکی چهره های مطرح سیاسی در رابطه با لیست های احتمالی به گوش می رسد.
کد خبر: ۷۴۹۶۷

یک خبرگزاری دولتی مدعی شده است که علی مطهری آماده برای بستن لیست در انتخابات پیش روست.

این رسانه مدعی شده است؛ با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.

معاصر نوشت، جلسات احزاب اصلاح طلب و اعتدال توسعه‌ای‌ها با علی مطهری ادامه دارد و به زودی چینش این لیست مشخص خواهد شد.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که برخی از چهره ها و اعضای احزاب اصلاح طلب همچون حزب اعتماد ملی، حزب ندای ایرانیان، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اعتدال و توسعه تایید صلاحیت شده اند و در لیست علی مطهری حضور خواهند داشت.

باهنر حوزه انتخابیه خود را تغییر می‌دهد

برخی خبرها حکایت از آن دارد که رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در نظر دارد حوزه انتخابیه خود را از تهران به کرمان یا قم تغییر دهد.

محمدرضا باهنر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد و صلاحیت او از سوی هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان تأیید شد.

پیش از این، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و از نیروهای نزدیک به او گفته بود: احتمالا باهنر سرلیست شورای وحدت در تهران خواهد شد.اکنون شنیده شده که باهنرِ اصولگرا احتمالا می‌خواهد حوزه انتخابیه خود را تغییر و به کرمان و یا قم برود.

پیگیری ها نشان داد: هنوز تصمیم او برای تغییر حوزه قطعی نشده و در حال بررسی است. در صورت تغییر به یکی از دو حوزه قم و یا کرمان خواهد رفت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز