تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان:

موفقیت در استفاده از ظرفیت جوانان در جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان تفاوتِ نمایشگاه پارسال و امسالِ هنرهای تجسمی فجر را در استفاده از ظرفیت جوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۰۰۹

محبوبه ایزدی پناه در گفت وگو با خبرگزاری اخبار معاصر گفت: خوشحالم امسال این توفیق نصیبم شد که نمایشگاه زیبای هنرهای تجسمی فجر را از نزدیک ببینم.

ایزدی‌پناه افزود: تفاوتی که بین نمایشگاه امسال و پارسال وجود دارد که تفاوت مبارکی است، استفاده از ظرفیت جوانان و وصل کردن جوانان به هنر است. این اتفاق مبارک و فرخنده است و امیدوارم که شروعی با تداوم باشد.

وی یاداور شد: امیدوارم درِ این گالری بسته نشود و این تداوم با برگزاری نمایشگاه‌های مجدد راه خودش را ادامه دهد.

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان درخصوص دغدغه‌ای که هنرمندان برای مکانِ ثابت دارند افزود: برای اجرای فعالیت‌های هنرمندان من فکر می‌کنم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با توجه به وظایف و ماموریت‌هایی که دارد درکنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کنندگانِ کار، بتوانند موزه هنرهای معاصر با به مدار برگردانند که این موزه می‌تواند ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی باشد.

گفتی است، نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در گالری مهر واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز به مدت یک هفته با آثار هنرمندان خوزستانی برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز