تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

معرفی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس

حسن شیخ نیا افزود: علاوه بر ظرفیت های اشاره شده در بازه زمانی کوتاه مدت ، با توجه به اکتشافات جدید در حوزه گاز به زودی فارس به رتبه اول گازی کشور تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۰۷۱

به گزارش معاصر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، عصر چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با اشاره به جایگاه فارس در زمینه های اقتصادی و فرهنگی گفت: ظرفیت ها، پتانسیل و استعدادهای بی بدیل و وجود مضجع شریف حضرت احمدابن موسی علیه السلام به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در کنار وسعت سرزمینی و جمعیتی و همزمان داشتن چهار فصل، استان فارس را در تمامی زمینه ها متمایز نموده است.

حسن شیخ نیا افزود: علاوه بر ظرفیت های اشاره شده در بازه زمانی کوتاه مدت ، با توجه به  اکتشافات جدید در  حوزه گاز به زودی فارس به رتبه اول گازی کشور تبدیل خواهد شد. 

وی پروژه مهم و ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، آزاد راه شیراز بوشهر، احداث سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و ده‌ها پروژه ملی و زیربنایی از جمله مجتمع های پتروشیمی چهار گانه و تأسیس طرح‌های فولادی را از دیگر  ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: مردم ولایت مدار و مومن استان فارس از دولت و خاصه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور انتظار دارند به  منظور جبران  عقب ماندگی های گذشته، در تامین منابع و ایجاد ردیف بودجه توجه خاصی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: با توجه به نگاه ریاست محترم جمهور و دولت محترم بخشی از اختیارات متمرکز در سازمان برنامه و بودجه و سطح ملی به استانداران و استان‌ها تفویض گردد.

شیخ نیا افزود: با توجه به ماموریت ها و رسالت سازمان برنامه و بودجه کشور و طبعا استان‌ها ان‌شاءالله بزودی شاهد تدوین و تکمیل سند آمایش استانی و برش های شهرستانی با توجه به اسناد بالادستی به عنوان چراغ راه و هدایتگری توسعه متوازن و همه جانبه استان و نیز انضباط مالی برای تکمیل پروژه ها و ایفای تعهدات باشیم.

 وی اظهار امیدواری کرد: سرپرست برنامه بودجه استان با کمک و توجه خاص سازمان برنامه و بودجه کشور در یک نظام برنامه ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتوانند با توجه به تجارب خوب  و ریل گذاری های گذشته در این سازمان شاهد  رشد شتابان استان در تمامی بخش ها را رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این جلسه از زحمات افکاری و کارکنان سازمان در دوران مسئولیت ۲۸ ساله در خانواده سازمان برنامه و بودجه و ۲۸ماهه در استان فارس تقدیر و برای محسن پاپری در مسولیت خطیر و مهم سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز