تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

اساسی ترین مطالبه مردم در انتخابات رفع دغدغه های اقتصادی است

حسن شیخ نیا اظهارکرد: در کنار حضور و مشارکت مردم، فعالین اقتصادی بنا به ماهیت، نوع خدمت و نقشی که در اقتصاد و اشتغال کشور دارند بایستی همواره مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۷۵۱۵۰

به گزارش معاصر، حسن شیخ نیا در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با موضوع تمهید تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهارکرد: در کنار حضور و مشارکت مردم، فعالین اقتصادی بنا به ماهیت، نوع خدمت و نقشی که در اقتصاد و اشتغال کشور دارند بایستی همواره مورد توجه قرار گیرند.

 وی گفت: با توجه به اهمیت و نقش مجلس شورای اسلامی در تدوین و تنقیح قوانین به عنوان بستر تحول و حرکت، از همه فعالین اقتصادی خواسته شده است که با حضور و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود و حوزه اقتصاد به عنوان پیشران حرکت و تحول، توجه جدی داشته باشند و نقش آفرینی کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: از  دغدغه های مهم مردم تامین اقلام و مایحتاج ضروری زندگی با کیفیت و قیمت مناسب است که در همین راستا معاونت اقتصادی استانداری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، تشکل‌های صنفی و اتحادیه و تولیدکنندگان، دو اقدام محوری و مهم «طرح از مزرعه تا سفره» و "هزار فروشگاه زنجیره ای" را در استان اجرایی کرده است که این دو طرح که بسیار مورد استقبال مردم شریف استان قرار گرفته و از سوی وزیر محترم کشور به عنوان دو طرح موفق در تنظیم بازار و کنترل تورم معرفی شده است

شیخ نیا ادامه داد: اجرای این طرح ها به صورت هفتگی  رصد و کنترل می شود تا بخشی از نیاز عمومی با حذف واسطه ها به صورت مستقیم در دسترسی مردم قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه ارتباط با فعالین اقتصادی و جلوگیری از ایجاد تنش در حوزه تولید و اشتغال تلاش کردیم موانع و نارسایی های بخش تولید را به حداقل برسانیم و از مدیران محترم بانک‌های عامل خواسته ایم که بیشترین تعامل و همکاری را با بخش تولید داشته باشند.

معاون استاندار در خصوص اقدامات مرتبط با کالابرگ، گفت: با اطلاع رسانی بهنگام و دقیق از سوی اتاق اصناف، برگزاری جلسات توجیهی به صورت حضوری، وبیناری و از طریق سامانه مردم رسی، اطلاع رسانی مطلوبی در سطح استان صورت گرفت.

وی در پایان گفت: در حوزه بانک ها در بخش پرداخت تسهیلات شعبه های کشیک، افزایش خدمات الکترونیک پیش بینی شد تا بتوانیم دغدغه ها را مرتفع کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز