تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

کسب رتبه اول استان فارس در آموزش عوامل اجرایی حوزه آردونان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با توجه به برگزاری انتخابات بر مشارکت حداکثری فعالان این حوزه در انتخابات تاکید داشتند.
کد خبر: ۷۵۲۳۹

به گزارش معاصر، حسن شیخ نیا در کارگروه رصد و پایش گندم آرد و نان در کارگروه استانی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه  منطقه‌ای وزارت کشور و سایر دستگاه‌های ملی عضو کارگروه کشوری برگزار شد ضمن تشریح اقدامات استان در حوزه آرد و نان، تاکید کرد: برگزاری منظم جلسات حوزه‌های مختلف گندم آرد و نان و برخورد با متخلفین، باعث کسب رتبه دوم کشوری گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با توجه به برگزاری انتخابات  بر مشارکت حداکثری فعالان این حوزه در انتخابات تاکید داشتند.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز افزود: تامین آرد به اندازه کافی برای مردم استان و مهمانان نوروزی صورت گرفته است و مشکلی در خصوص آرد و نان در  استان وجود ندارد.

 شیخ نیا با تاکید بر اولویت تامین نان با کیفیت برای مردم افزود: نظارت های لازم توسط مجموعه های مرتبط به صورت ویژه صورت می‌گیرد و ان شاءالله شاهد بهبود کیفیت هر چه بهتر نان در سطح استان باشیم . 

معاون استاندار فارس ضمن اعلام کسب رتبه اول در حوزه آموزش عوامل اجرایی حوزه آردونان در استان با بیشترین میزان ساعت آموزش از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و  نانوایان تلاشگر و مردم استان که از اول اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، یار و همراه این طرح بودند تقدیر کرد .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز