تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شورای عالی جوانان انقلابی

اجتماع ۲ هزار نفری جوانان انقلابی تهران در گام دوم انقلاب

اجتماع ۲ هزار نفری جوانان انقلابی تهران در گام دوم انقلاب
شامگاه سه شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲ اجتماع ۲ هزار نفری اعضای جوان شورای عالی جوانان انقلابی تهران در سالن بزرگ طهران با حضور مسئولین لشکری و کشوری در راستای امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
کد خبر: ۷۵۳۲۹

تهران- شامگاه سه شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲ اجتماع ۲ هزار نفری اعضای جوان شورای عالی جوانان انقلابی تهران در سالن بزرگ طهران با حضور مسئولین لشکری و کشوری در راستای امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

این اجتماع پرشور از جوانان انقلابی با محوریت شورای عالی جوانان انقلابی با هدف امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم و روشنگری از وضع موجود و در راستای وحدت بین جوانان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این گردهمایی علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور بعنوان سخنران ویژه در بخشی از سخنرانی خود، این دوره انتخابات را بسیار مهم بشمرد و گفت: حضور پرشور و نشاط در انتخابات ۱۱ اسفند برای جوانان عمل صالح است و جوانان انقلابی کل کشور بر انجام این عمل صالح با شوق و به وقت و با دقت فراوان تاکید داشته باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: شما جوانان انقلابی عزیز بدانید دشمن بدنبال این هست که انتخاباتِ بی‌رونق شود و این هدف بزرگ آنها است، حضور شما جوانان پای صندوق رای، بسیار تعیین کننده است. شما کسی را که تشخیص می‌دهید برای تصدی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی مناسب است، انتخاب می‌کنید. این، دقیقا همان حضور مردمی است که هنر بزرگ امام و رهبری بوده است و در ایران عزیزمان، تا قبل از انقلاب اسلامی، در طول تاریخ سابقه نداشته است.

در ادامه ۵ تن از اعضای خبرگان رهبری به نقش جوانان انقلابی و اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مشارکت و رأی دادن پای صندوق‌ها و نیز افزایش شور رقابت و ارتقای حس امیدواری در نسل آینده را مهم ارزیابی نمودند و حل مشکلات کشور را به دست توانای آنها میسر دانستند.

در پایان این مراسم سید حسین جعفری دبیرکل شورای عالی جوانان انقلابی کشور، با بیان حضور پررنگ و پر شور جوانان انقلابی در این دوره انتخابات، گزارشی از فعالیت های شورای جوانان انقلابی با تاکید بر، برپایی ۳۱ اجتماع چند هزار نفری در استانهای کشور خبر داد و گفت: به عنوان فرزندان این سرزمین سعی داریم در درجه اول، حضور با مشارکت بسیار بالا در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و در درجه دوم تعرفه نمایندگان جوان به مردم عزیز جهت ورودشان به مجلس شورای اسلامی در راستای رسیدن به بهبود وضع موجود و اهداف عالی در گام دوم انقلاب، در کنار افراد صاحب تجربه با هدف رفع مشکلات کشور و برداشتن گام های اساسی، اقدام نماییم.

لازم به ذکر است در این دوره انتخابات در حوزه انتخاباتی تهران تعداد ۳۵۴۱ کاندیدای مجلس شورای اسلامی برای ۳۰ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز