تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد

عامل کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از سالمندان در مشهد دستگیر شد

عامل کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از سالمندان در مشهد دستگیر شد
فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم به دستبرد ۳۰ میلیارد ریالی به ۱۵۲ کارت عابر بانک افراد سالخورده در این شهر شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۳۳۱

به گزارش معاصر، سردار احمد نگهبان روز سه شنبه در گفت: در پی گزارش سرقت و کلاهبرداری های سریالی کارت های عابر بانک شهروندان در هسته مرکزی شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تجمیع اطلاعات بدست آمده از پرونده های ثبت شده در کلانتری ها مشخص شد مرد ۳۰ ساله با پرسه زنی در اطراف باجه های خودپرداز، افراد سالخورده و بی سواد که توانایی انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه خودپرداز را نداشتند، طعمه کرده و پس از انجام عملیات بانکی، کارت عابر بانکی مشابه کارت عابربانک مالباخته به آن ها داده بود.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباختگان و تصاویر متهم در دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی متهم را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از این فرد ۱۵ قطعه کارت عابر بانک مسروقه کشف کردند.

نگهبان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۵۲ فقره سرقت کارت عابربانک شهروندان و برداشت بیش از ۳۰ میلیارد ریال از کارت این افراد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز